Adevarul despre Luna de miere

13 Feb

M-am saturat sa intreb la agentii de turism sau sa intru pur si simplu pe site-ul lor si sa imi dea numai oferte de nu mi le permit nici in doua vieti! Automat luna de miere = insule exotice, hoteluri de 6 stele, lux frate. Dar ia sa vedem oameni care au fost sau se pregatesc sa mearga, sau altii care pot sa-si compare bugetul efectiv cu o astfel de vacanta. Va rog, nu veniti cu faze de genul: e luna mea de miere, plec in Bahamas, dar voi de fapt nu prea o sa aveti cu ce si o sa faceti o saptamana pe litoral.

Cam orientativ sunt curioasa sa aflu care sunt destinatiile in care pleaca lumea in acea saptamana minunata de dupa nunta, si apoi cam cat costa o saptamana transport+cazare+ eventual daca ati avut mese incluse. Cheltuielile extra nu ma intereseaza ca aici chiar e relativa treaba.

7 Responses to “Adevarul despre Luna de miere”

  1. micutzocecurai 14 February 2011 at 4:46 pm #

    Si eu am aceeasi problema, refuz sa plec in luna de miere la minunatul pret de 6000 eur pe o insula exotica, asa ca m-am orientat catre TUI care are oferte cu plecare din Germania la preturi rezonabila catre insule. In Europa eu iti recomand Marmaris/Turcia sau Rhodos/Grecia, ambele incercate de mine si cu preturi rezonabile!

    • Lavy 14 February 2011 at 10:27 pm #

      mda..sa stii ca mi se par chiar interesante insulele grecesti..si am mai auzit de plecari din Germania rezonabile…mersi de sfaturi

  2. Andrei Lefter 15 February 2011 at 2:35 pm #

    O bila neagra pentru articolul tau pentru ca primul chestionar nu are la optiuni si Romania!!! Eu de exemplu mi-am petrecut saptamana de miere in Maramures, fix in sezonul inundatiilor…😉 Ma rog, a fost un dezastru.😀

    • Lavy 15 February 2011 at 10:50 pm #

      m-am gandit si la asta dar eu vroiams a stiu preturi si locatii externe..nu avea sens sa intreb cat costa la noi ca stiu deja…ai uitat sa spui de a 2-a luna de miere la Florenta?:P

      • Andrei Lefter 15 February 2011 at 11:17 pm #

        Trebuia tu sa ma dai de gol!😀

  3. miha 17 February 2011 at 3:27 pm #

    prima data, dupa ceremonia civila, am fost in busteni, iar a doua oara, dupa ceremonia religioasa, am fost in grecia-corfu.

  4. Maddy 22 February 2011 at 2:34 pm #

    m`am casatorit anul trecut si luna de miere a fost impartita in 2, o saptamana la roma sa vizitam si sa ne culturalizam si una la san remo la mare, sa ne relaxam.
    cand ma gandesc la concedii prefer europa. mai am destule de vazut pe acest continent inainte sa ma aventurez in alte locuri.

Leave a Reply

