Genti la subsol?

8 Feb

Sa zicem 90% dintre femei sunt disperate dupa genti si incaltaminte mai ales daca felul in care aceste articole sunt expuse este unul deosebit. Si cand spun deosebit ma refer la niste vitrine luminate spectaculos, la niste magazine cochete, alaturate unor alte haine super, etc. Din propria experienta stiu ca un produs este dorit mai mult si mai mult cu cat iti place, nu prea ti-l permiti dar il vezi tot timpul…cat mai mult timp.

Cu toate aceste aspecte ale psihologiei si profilului cumparatoarei de rand, Benvenuti s-a gandit sa-mi strice cheful de shopping prin NON-expunerea gentilor. Da, ei au decis sa le tina la “subsol” adica in niste rafturi joase sub incaltaminte. Ma intreb oare cum poate cineva fara sa se chinuie intens si fara sa aiba o reala dorinta de a cumpara o geanta sa vada naibii modelele! Numai eu stiu cate genoflexiuni am facut cand mi-am gasit (dupa ce epuizasem toate celelalte magazine de-a lungul a 2 saptamani) in sfarsit o geanta la ei.

Scriu si eu poate se auto sesizeaza precum Meli Melo:) Repet, eu chiar as vrea sa cumpar genti Benvenuti dar daca nu le vad???

Leave a Reply

