Gel de dus…iritant

7 Feb

Hei, ce ziceti de asa? Eu nu am pielea sensibila si nu am avut probleme in viata mea de la niciun sapun sau gel de dus, nici macar din cauza celor de la Avon:))) Dar acum l-am descoperit si vi-l arat si voua: gelul de dus magic care irita pielea!

Costa undeva la 7 lei si este comercializat in super magazinul Ulric de Valrens (Auchan Titan). Scrie pe el crema de dus super hidratanta si are aroma de vanilie. Cu gandul asta l-am achizitionat si eu pentru pielea mea iarna. De ce sa merg la sigur cu Dove cand pot sa incerc ceva nou si prost? Asa suntem noi femeile, mereu vrem sa incercam cosmetice, ce sa-i faci…

Faza tare e ca mi-a placut gelul acesta..chiar hidrata, insa in ultima vreme observasem si eram f stresata de niste mici iritatii pe pielea corpului. Ele nu se vedeau dar brusc cum atingeam gatul de exemplu se inrosea, la fel si in zona abdomenului, si aveam o senzatie de mancarime constanta:) Mai aveam putin si ma duceam la dermatolog pana cand mi-a zis cineva: schimba gelul de dus! Si asta am facut plus trebuia sa va atentionez si pe voi.

P.S. Acum am un Boots de capsuni, e chiar simpatic.

Leave a Reply

