Tendinte de primavara ’11

31 Jan

Merg si eu ca tot omul in cautare de chilipiruri pt vreme geroasa ca afara sunt -10 grade insa ce sa vezi? In loc de reduceri am gasit noile colectii de primavara si cum culorile cu care ma hranesc eu psihic sunt cele de primavara-vara, m-am pus pe probat chestii roz:))

Cu aceeasi ocazie am putut observa si noile tendinte pt sezonul acesta care se pare ca a si inceput deja. Hmm..sincer hainele reduse au cam aceleasi preturi cu cele noi deci decat sa iau din maldare aruncate de chestii gri si negre, prefer sa ma orientez catre prospaturi!

Ce am observat au fost bleul acela f pal frumos in combinatie cu neutrele crem-nisipiu sa zicem asa, apoi roz aprins , grena, buline, flori, fluturi si in general orice prin din asta gen picatele, patratele. Pe de alta parte aceleasi cardiganuri care se repeta in toate sezoanele, plus stilul marinarest rosu aprins in combinatie cu bleumarin inchis e din plin prezent. Am mai vazut si niste croseturi, broderii pe panze albe, plus ceva tricoturi, franjuri etc.

                                       

Si trecand la designeri mai celebri decat cei de la Pimkie sa zicem, am fost placut surprinsa sau neplacut cateodata. Si la neplacut ii trec pe toti cei care au propus tinute gotice-rock- negre sau bleumarin inchis. Mai exact Armani a creat tinute interesante, insa unica nuanta=culoare ca nici nuanta nu a  schimbat-o a fost acel albastru super inchis. A avut omul o idee, si a lui a fost:)

    

De remarcat si Jean Paul Gaultier pt modelul mai plinut:D

In rest floricele multe, chiar buchete puse direct, alb mult, broderii fine, materiale fluide, usoare (chiar de vara mai mult..cred ca la astia e mai cald ca la noi:))) Si un mare plus anul asta, multe nuante de roz, visiniu, piersica, sofran, culorile mele favorite:D

Tot la super super pot sa il trec pe Marc Jacobs care mai degraba cred ca s-a inspirat din moda strazii si a folosit acele flori mari ca accesorii in talie de exemplu.

       

Ah, si putin verde, f putin! Bravo!

Si: saboteii revin in voga! Hmm imi aduc aminte de liceu:))

Leave a Reply

