Rochii WOW Globurile de aur

18 Jan

Nici nu vroiam sa mai scriu articolul asta insa m-am uitat putin pe poze aici si mi-au sarit in ochi cateva tinute chiar interesante. Merita sa le trecem in revista putin, asa ca , iata-le! Am ales culori tipatoare, croieli extravagante, ca doar e Hollywood si noi oricum nu avem unde sa purtam/ vedem asa ceva around.

Pe cele nasoale nu le-am mai trecut ca m-am saturat de fete palide😀

    

Si accesoriul potrivit:

4 Responses to “Rochii WOW Globurile de aur”

  1. ela 19 January 2011 at 11:07 pm #

    Pozele cu Heidi Klum, Sandra Bullock si Zoe Saldana sunt de anul trecut.

    Si mie mi-au placut mult rochia lui Catherine Zeta-Jones (pentru ca nu e deloc comuna) si culoarea rochiei Millei Kunis.
    Rochii ca cea a Oliviei Wilde purta Anne Hathaway de obicei. Si mi-ar fi placut sa fi facut ceva diferit cu parul ei.

  2. Lavy 20 January 2011 at 10:33 pm #

    da, am omis sa precizez…de fapt am luat tot ce mi-a placut.. E funny ca rochiile de anul trecut se amesteca atat de bine cu cele de anul asta..any trends? Guess not😀

  3. Cristina 31 January 2011 at 11:50 am #

    Buna,

    Te contactez deoarece dorim sa realizam un material intitulat “Opinia bloggerilor de fashion: 20 de Reguli si sfaturi pentru a fi in tendinte” in care prezentam, cititoarelor noastre, exclusiv opinia bloggerilor despre acest domeniu.
    Asteptam o adresa de mail unde sa iti trimitem interviul.
    Te rugam sa mentionezi si numele blogului tau pentru a evita orice confuzie.

    Multumim,
    Echipa DivaHair.ro

    • Lavy 31 January 2011 at 8:06 pm #

      buna, ti-am dat mail.

Leave a Reply

