Cizmele sezonului

3 Jan

Tot revine moda asta

Acum se poarta cizme cu toc gros si platforma

Pantalonii si colantii (din pacate) bagati in cizme sunt inca in voga…de 7 ani!!!! Degeaba in fiecare sezon revistele si site-iurile de specialitate tot vorbesc de evazati, skinny sunt la putere si zic eu vor mai fi si anul asta. Ramane de vazut dar nu cred ca vrea nimeni sa revina la evazat momentan:) Ar trebui sa vina si designerii cu ceva mai nou, o inovatie ceva, nu identici.

P.S. Cizmele nu sunt exact cele despre care vb eu dar sa zicem ca se aseamna cel mai mult. In rest pe net am vazut numai cu platforma dar toc inalt si subtire..intelegeti voi ideea conteaza!

     

3 Responses to “Cizmele sezonului”

  1. Maddy 8 January 2011 at 10:51 pm #

    cizmele din poze, le`ai luat de pe site`ul vreunui magazin romanesc? imi place perechea din piele intoarsa.

    • Lavy 9 January 2011 at 9:55 pm #

      de pe shoes.com🙂 celelalte 2 sunt de la aldo.com

  2. Americanca 10 January 2011 at 1:29 pm #

    Eu ca de obicei, omul extremelor. Port si skinny jeans si pantaloni evazati. Si-mi plac in egala masura🙂

Leave a Reply

