Care sunt cizmele care ti se potrivesc?

26 Dec

Am 3 perechi de botine si nu mi-a picat fisa de ce nu-mi place cum imi vin asa ca am tot cumparat. A fost nevoie sa vad la o tipa mica de statura niste cizme din alea peste genunchi pt a avea in sfarsit revelatia ca in functie de inaltime si tipul piciorului poti purta doar naumite tipuri de incaltari. Si acum vorbesc doar de sezonul rece ca exista la reguli cu pantofii…oho.

Deci, mignona, picioare subtirele: mi s epar firesti cizmele clasice pana la genunchi, mulate pe picior la fusta sau pentru panataloni inauntru din cele putin mai largute. Fetei pe care am vazut-o eu cu cizme extrem de lungi nu i se mai vedeau picioarele efectiv..bluza lunga, cizme lungi si mai ramaneau niste jeansi cam 20 cm!! Ah, si jenasii daca nu sunt skinny arata oricum ca naiba in cizme, asta asa ca o paranteza.

Pe de alta parte, la fel de prost pot arata botinele lungi pana peste glezna, taind din lungimea piciorului. Cred ca cele f scurte si mulate fix pe glezna sunt ok daca au tocul extrem de inalt. In rest, arata ca la bunicute:)

Pentru fetele cu piciorul putin mai gros, aveti noroc cu moda actuala ca va incap cizmele special create pt a baga si pantalonii pe acolo. Snt multe persoane pentru care achizitionarea cizmelor era un calvar ( nu se puteau inchide pana sus) si de aceea apelau la niste “cioturi” ca altfel nu pot sa le spun. Sunt niste incaltari hidoase care cred ca sunt facute doar pentru a fi purtate pe gheata sub un pantalon, ascunse. Sunt usor de recunoscut in magazinele cu produse din piele sau prin picoarele femeilor trecute de 40 de ani, iar rezultatul este un picior mai scurt si mai urat. Mda..sincer…

Ar mai fi un sortiment de cizmute inalte doar pana la jumatatea genunchiului sa zicem. Acestea nu deranjeaza pe nimeni in principiu mai ales daca sunt fara toc, mulate pe picior si purtate doar in timpul zilei. Oricum nu cred ca poate arata cineva superb in ele, sunt doar OK. Si repet, fara toc la astea pls!

Hm  sa trecem la bocanci: in afara de munte  ii cam purtam noi mai ales cand dau zapezile alea mari. Sa dea naiba daca-i mai pasa cuiva atunci daca arata bine sau nu atata vreme cat te duc acolo unde vrei sa ajungi:) Si totusi am observat ca acestia pot fi purtati cu succes si stil chiar, de catre femeile mai inalte si cat de cat proportionate cu pantaloni drepti pe deasupra. Prin urmare eu evit cat pot sa port bocanci caci sunt prea mari raportati la roportiile mele.

Din pacate cand vedem orice fashion show, orice revista de moda, ne sunt prezentate doar fete exstrem de inalte care pot purta orice tendinta. Incercati prin proba (ca de aia s-a inventat) sa vedeti exact ce va sta bine si ce nu. Nu cumparati decat daca va place la nebunie tot ansamblul. Si bineinteles nu afceti ca mine: daca nu v-a stat bin cu niste botine, nu mai cumparati inca doua perechi!

    

2 Responses to “Care sunt cizmele care ti se potrivesc?”

  1. Americanca 10 January 2011 at 1:35 pm #

    Problema mare la noi femeile, si cred (sau sper) ca vorbesc in numele multora e ca la diverse tinute avem nevoie de diferite tipuri de incaltari. Asa de fustrant e cand imi cumpar o pereche de cizme, spre exemplu, si descopar ca nu le pot purta la anumiti blugi ca sunt prea stramti si nu incap cizmele sub ei, ca la alta pereche arata ciudat, sau ca alta pereche e prea scurta pentru ele. Pantofii fara toc nu merg la orice pantalon, aia cu toc nu merg la orice fusta, botinele merg bine la ceva, platformele la altceva si asa mai departe. Tare complicat mai e🙂 Oare numai eu am probleme din astea? :))

    • Lavy 10 January 2011 at 8:41 pm #

      daaa…I know..si hainele se potrivesc tot asa doar unele cu altele..asa se face ca mereu nu avem cu ce ne imbraca:P

Leave a Reply

