O brad frumos

19 Dec

Orice as face, in fiecare an mi se pare ca am cel mai frumos brad ever:)) Asa sunt eu, imi place sa il schimb mereu si sa fac noi experimente. Anul asta am vrut un bradut mic, mai ales ca avem un spatiu foarte restrans rezervat bradului, dar si pentru ca nu vom fi acasa de Craciun pentru a face ceva prea sofisticat si amplu.

De asemenea anul asta am vrut sa fie alb, dar nu am rezistat sa nu ii pun putina culoare (asa numesc eu rosul). Prin urmare se poate vedea varful rosu asortat cu niste beteala la baza😀 Sa nu uit de instalatie care este doar cu beculete rosii!

Un alt lucru care mi s-a parut super dragut a fost sa luam brad in ghiveci, cred ca se poate chiar replanta…vom vedea…

Ca si costuri, bradul a fost 50 de lei de la Bricostore, dar se gasesc si la Auchan cu 40 de lei. Decoratiunile au fost vreo 90 de lei dar pana la urma imi plac. Si daca rezulattul final e multumitor, ce mai conteaza!?🙂

8 Responses to “O brad frumos”

  1. laura 20 December 2010 at 2:14 am #

    foarte dragut si elegant! te superi daca ma inspir de la tine? :))

    • Lavy 20 December 2010 at 6:55 pm #

      pai asta era si scopul:) ca si eu am cautat inainte si ma ofticam ca nu gaseam brazi tematici

  2. Maddy 20 December 2010 at 10:37 am #

    ce cute e🙂
    si eu am facut bradul ieri, o sa pun niste poze.
    e mai fain sa`l faci cu cateva zile inainte, asa te bucuri mai mult de el

    • Lavy 20 December 2010 at 6:55 pm #

      mersi, chiar ma uitam la tine pe blog ieri sa iti vad bradul ca ma innebunisesi cu decoratiunile tale de la firma aia cu J

      • Maddy 20 December 2010 at 9:25 pm #

        jysk. dc nu aveti asa ceva in bucuresti eu ma tai🙂 . fluturii sunt de acolo, dar nu se vad in poza.

  3. Pharaon 22 December 2010 at 8:29 pm #

    Sa-ti aduca darul pe care il doresti! Bradutul, Mosul sau iubitul.
    Sarbatori fericite!

    un … blogger
    (www.emigrat.eu)

    • Lavy 23 December 2010 at 12:29 am #

      mersi! Sarbatori fericite pt toata lumea!
      sa fie ca doar nu dau de la mine:))))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bradul de Craciun – 2012 « Beauty Republic - 22 December 2012

    […] priviti ce era de capul lui in 2008, 2009, 2010 si […]

Leave a Reply

