Decoratiuni de brad

12 Dec

Anul asta ca niciodata sau ca intotdeauna mi s-a pus mie pata sa-mi cumpar eu niste decoratiuni mai deosebite de pom. Si am zis: sa fie albe! si m-am uitat la Auchan, la Real, la Bamboo, Bonsai, Cocor, Mobexpert outlet. Nu am gasit nimica. Zic, stai ca la Kika sunt super decoratiuni! Asa ca dupa ce mi-am luat un set absolut hidos de la Bamboo Unirii, am ajuns in raiul decoratiunilor, la Kika. Mama, pe cat de frumoase, de 10 ori mai scumpe:) Dar ce era sa fac, beneficiind de un buget de 50 de lei, am pus mana de o ghirlanda cu pene si 3 globuri asa mai deosebit, si gata! Am dat 50 de lei!!!

Azi din intamplare la Carrefour Baneasa si chiar Bamboo Baneasa…aceleasi decoratiuni de 10 ori mai ieftine. Exemplu: set de 6 globuri rosii stralucitoare sclipicioase asa, 6 lei; la Kika, 1 bucata 10 lei!!! Mult iubitele mele globuri albe transparente, un set de 3, 4 lei, la Kika tot 10 lei bucata. Plus ca la Carrefour aveau si unele stil baroc si multe alte modele mai clasice sau mai deosebite dar la preturi foarte mici.

Uf, asa m-am enervat, ca deja aveam luate toate podoabele pentru bradul mic planuit anul asta si nu am mai cheltuit si alti bani. Dar macar nu va mai tepuiti si voi, sper!

One Response to “Decoratiuni de brad”

  1. Maddy 17 December 2010 at 10:36 am #

    anul trecut am just de la JYSK niste fluturi din pene, foarte de efect. 6 bucati=7 lei. la praktiker am gasit globuri frumoase, din material plastic de zici ca`i sticla, am si scapat unul pe jos din greseala si nu s`a spart.

Leave a Reply

