O viata in culori

9 Dec

Sunt fascinata de culori! Nu cred ca imi pasa prea mult de haine daca nu sunt in niste culori care sa ma atraga. Pur si simplu nu inteleg oamenii care se imbraca in negru, este trist cu mici exceptii in care, rochita neagra chiar vine demential sau iti trebuie o geaca sa nu se murdareasca chiar tot timpul:D mda..si o geanta macar!

Tot culorile si combinatiile de culori sunt raspunzatoare si pentru pasiunea mea pentru design interior. Mi se pare fascinant cum un aranjament mai acatarii sau o vopsea, un tapet poat schimba o casa. Si nu casa e scopul, ci persoana, fiecare dintre noi cand ajunge acasa poate ca ar vrea sa se simta: la caldura, in siguranta, cool intr-un design modern high tech, etc. Bine, eu personal  as vrea sa ma simt ca in vacanta!!!

Mult a fost pana am realizat, (mai bine mai tarziu decat niciodata) ca pentru a crea ceva deosebit de reusit,/ a te imbraca super, nu-ti trebuie de cat sa stapanesti la perfectie culorile. Cum sa le combini, ce merge cu ce, care sa fie baza, ca iti trebuie mereu un accent, sunt doar cateva lucruri pe care o sa mi le dezvalui o carte pe care tocmai am descoperit-o dar m-a fascinat atat de tare, mi-a data si revelatia cu pricina incat gata, nu mai imi trebuie altceva.

Cum spunea cineva intr-un comentariu rautacios chiar, dar uite ca avea si dreptate (vezi comment la Cat costa calitatea), e plin Bucurestiu si tara de oameni imbracati prost dar de firma! Nu e vina lor, a noastra, dar asta e, o sa ne cultivam si noi stilul. Eu cel putin am inceput deja!

Leave a Reply

