De ce sa fii blogger

9 Dec

Chiar ma gandeam in ultima vreme ca moda este boring! ok, vine primavara, bagi ceva de primavara vara, apoi sezonul rece, reduceri intre, evenimente mondene si rochiile vedetelor. Subtirel pentru un blog care vrea sa transmita ceva. Si pana la urma mi-am facut blog sa pot sa-mi spun nestingherita opinia in materie de fashion, shopping, whatever, tot ce imi trece prin cap.

Acum cand toate subiectele pareau sa se repete ca si colectiile designerilor, nimic interesant si mult inspirat din trecut, am primit comment-ul de la Meli Melo. Chiar ma bucura f mult, si ma gandesc ca e bine sa mai scriu pe bune ce se intampla in viata de zi cu zi a femeilor la shopping…ca moda la TV si in California suna bine dar practica ne omoara:)

Sursa imagine

Leave a Reply

