Teapa online

2 Dec

Pfuuu atatea dezamagiri cu rochiile astea! Iar am gasit o rochie ideala si iar mi-am luat o teapa!

De data asta de pe Bohoo, mi-am comandat si eu prima data in viata online din afara si in loc de marimea 8 (XS) mi-au trimis 16(XL) :((

Rochia este superba, dar nu imi vine nici mie nici nimanui cunoscut, prin urmare o sa o pun la vanzare sa se bucure macar cineva de ea. De returnat nu prea am cum ca mi-a comandat-o cineva si in plus trebuie sa platesc din nou transportul.

2 Responses to “Teapa online”

  1. Andrei Lefter 3 December 2010 at 11:25 am #

    E misto cu site-urile astea online, si din alta tara, iti trimit ce vor ele, le doare la basca. Mai scapa si ei de lucrurile nevandute. Imi pare rau ca ti-ai luat teapa; eu am comandat o singura data din afara, un board-game, de la hattrick. Si mi-a venit tocmai din Olanda, desi ma asteptam sa primesc o cutie goala de carton, am primit jocul!🙂
    La haine sau aparatura nu ma risc, inca!😉

    • Lavy 4 December 2010 at 8:57 am #

      stateam si ma gandeam dupa…astia puteau sa-mi trimita si alt produs vb ta..eu oricum nu-mi permit sa returnez ceva si sa dau inca 80 de lei pe transport!

Leave a Reply

