Cizme Tonka

18 Nov

Cand sunteti persoane extra mega pretentioase si umblati dupa cai verzi pe pereti, sau stati pre amult online pe site-uri too cool to afford…se intampla tot felul de lucruri ciudate. Hmm, da, se poate ca mai aveam putin si-mi dadeau lacrimile la intamplarea aceasta. Da, stiu e stupid, dar totusi… Ma uitam ca din cele 4 perechi de cizme pe care le am, 3 sunt luate din Italia. Cum spuneam, mi-e extrem de greu sa-mi gasewsc ceva care sa-mi placa si sa il cumpar asa din prima. Si gasisem in sfarsit niste cizme comode, super aratoase, cu ceva asperitati pe talpa sa nu-mi rup gatul la iarna, cu toc mic si gros asa, numai bune de purtat zilnic. Si modelul deosebit, nu-l vazusem pe toate drumurile. Am probat la Tonka la Romana, aveau 36, insa pentru iarna, hai ca imi iau 37 ca sa nu ma stranga.

Nu aveau. Ok, in fine, asa din plimbare in plimbare am ajuns la urmatorul Tonka la Unirii. Acolo, direct din vitrina le-am agatat, erau fix 37, crescuse inima in mine, ce sa mai! Probez, totul perfect, il rog pe vanzator sa-mi aduc asi celalalt pantof ca gata, ii cumpar. Aduce omul o cizma dar era mai mare… Il trimit din nou, aduce acelasi numar ins aacelasi ..adica tot dreptul. Zic, domle, adu-mi stangul. Da, de unde? Culmea, nu-l aveau. Pai sa vedeti, credem ca s-a facut o incurcatura cu magazinul din Romana, daca aveti drum, il luati pe celalalt de acolo. Dar asa, erau vreo 3 la tejghea, foarte multumiti de ei. Zic eu, pai haideti sunati ca de acolo vin si mi-au zis ca nu au 37. Suna, vreo 10 min vb cu un tip incompetenet, suna pe alta fata de acolo, si verdict, nu au nici acolo. Pai stati ca nu scrie numarul pe cizma, poate e in cutia cu 38-ul. Nu, nu, nu il avem…asa..cu zambetul pe buze. Stati sa va explic, cand am adus marfa, am adus 2 cizme drepte in loc de stangul. Si gata, asta a fost tot. Erau 160 de lei cizmele. Sincer, nu vroiau si ei sa faca o vanzare? Eu eram disperata, as fi venit si peste nu stiu cat timp daca mi le aduceau de la dracu de acolo de und eisi iau ei marfa…whatever, as fi mers si la 10 magazine numai sa mi le iau, dar ei nu, nimic, no problemo.

Pot sa cred ca o duc bine astia daca nu le pasa absolut deloc de marfa, de clienti, de vanzari. Poate ma apuc sa-mi deschid si eu magazin frate daca toti retarzii au! Asa, m-am descarcat: shopping in Bucuresti.

2 Responses to “Cizme Tonka”

  1. Andrei Lefter 19 November 2010 at 1:30 pm #

    Numai tie ti se putea intampla asa ceva… si mie!🙂 Deh, doar suntem frati.
    Uiti cand mi-am cumparat o pereche de pantofi, dar diferiti, adica stangul era model diferit fata de dreptul. Si m-am dus la liceu si mi-am pus picioarele unul peste altul pe o banca, iar un coleg ma intreaba: “Ba, tu ai un pantof de-un fel si unu’ de-un fel?” Atunci m-am uitat pe talpa si am vazut ca erau diferiti! :))
    Poate-ti deschizi si tu un magazin… ma bag si eu! Ce zici de o asociere?🙂

  2. Lavy 19 November 2010 at 8:26 pm #

    vezi post-ul urmator pentru intamplari SF:)

Leave a Reply

