Produse pt par partea x

9 Nov

Inca o incercare, inca o dezamagire. Tot ce vreau sa va comunic este o avertizare: sa nu incercati samponul din imagine:)

Se numeste Extracto si este de la o firma italiana, Artego. A costat 28 de lei si l-am luat din Sun Plaza de la un magazin cu produse profesionale pentru par. Cica este un sampon super bine vandut pentru parul gras si vanzatoarea era f multumita de el, sau cel putin intre asta si cel de la Paul Mitchell, mi l-a recomandat. in viziunea ei asta era mia soft, actiona mai bland asupra parului. LOL! ma intreb oare cum e celalalt..creeepy. Ce face? Datorita extractului de oregano (cred) iti ususca parul in draci..ghemotoace ghemotoace in numai 2 spalari, plus niste matreata bonus.

Pentru mine, never again. Sper ca si pentru voi!

9 Responses to “Produse pt par partea x”

  1. ale 9 November 2010 at 11:01 pm #

    Uhhh,urat….

  2. Ema 10 November 2010 at 12:36 pm #

    Am luat si eu teapa cu produsele Artego😦

  3. Maddy 10 November 2010 at 3:13 pm #

    am avut un sampon artego si un set de 12 fiole impotriva caderii parului si l`am folosit o lunga perioada de timp (flaconul nu era ca si cel din poza). pentru parul meu a fost bun, mi`a placut mirosul si faptul ca imi lasa parul scartaind de curat dar a costat 45 lei (samponul) si 7.5 lei fiola (le`am luat de la un salon, asa probabil se justifica pretul) si nu voi mai cumpara. prea scump. am folosit diverse sampoane si nu mi`au dat matreata, nu s`a ingrasat parul, in afara de miros nu am sesizat alta diferenta. acuma am un sampon klorane si unul pantene, le alternez.

  4. Lavy 10 November 2010 at 11:03 pm #

    Klorane nu am incercat dar din ce am vazut e pe baza d eplante si dupa cum spuneam nu-mi merge bine cu astea:)
    Pantene ingrasa f repede si face si amtreata. cel putin la mine…

  5. Maddy 11 November 2010 at 8:12 pm #

    si ce sampon iti place?

    • Lavy 11 November 2010 at 8:53 pm #

      pai ani de zile am folosit Elseve, era ok si Kerastase dar la 80 de lei avea acelasi efect ca Elseve-ul la 8 lei:)
      in rest, doar teste si majoritatea nereusite.

  6. iamandidaniel 15 November 2010 at 10:39 pm #

    deci… ma bag pe Elseve chiar dak am par scurt? bine, in ultimu’ timp mi-a mai crescut paru’, ajunge pana la…gat(aproape)! seman cu Justin Bieber si nu pot suporta lucrul asta, ma fac cu placa?:))

    • Lavy 16 November 2010 at 8:06 pm #

      asa e, dani…baga-te pe elseve:))))

  7. iamandidaniel 15 November 2010 at 10:43 pm #

    RoFashion, vazut de 100 de tari O_O

Leave a Reply

