MAC in Baneasa

6 Nov

Habar nu am ce e atata fas cu aceste cosmetice insa la cate articole de bine am citit despre ele, nu puteam sa nu va dau vestea cea buna. In decembrie 2010 (da, anul asta) se deschide un magazin MAC in Baneasa Shopping City!

Nu am gasit prea multe info despre asta..adica mai deloc, insa poza este destul de expresiva zic eu. Il veti gasi la parter langa Peek&Cloppenburg.

Astept review-uri dupa sa vad ce sa-mi cumpar:)

3 Responses to “MAC in Baneasa”

  1. classiq 9 November 2010 at 4:26 pm #

    Si eu sunt curioasa sa incerc cosmeticele MAC.🙂

  2. elena 23 November 2010 at 10:01 am #

    Buna fetelor.
    Eu mi-am luat din Paris acum cateva luni un fond de ten si o pudra de la Mac si sunt multumita de ele (nu m-au dat pe spate), as alege intotdeauna fondul de ten artristy de la Amway pe care il folosesc de cativa ani.
    Cu toate astea astept sa se deschida si la noi magazinul, sa mai incerc si alte produsele de la ei.
    Sa nu va asteptati sa gasiti foarte multe produse, toate magazinele mac din Paris erau foarte sarace in produse. Aveau doar fonduri de ten, pudre, blushuri, creioane de ochi si buze si farduri de ochi mono. Speram sa gasesc acele palete de culori pe care toata lumea le lauda insa….dezamagire maxima.
    Sa va asteptati la niste preturi enorme, eu am dat pe fondul de ten 60 euro si pe pudra 27, si sub nicio forma nu ma astept la noi sa practice niste preturi mai mici.

    • Lavy 23 November 2010 at 9:01 pm #

      eu nu as da atatia bani..mi se par enorm enorm de scumpe…se gasesc atatea machiaje pe piata..dar na, fiecare cu ale lui!

Leave a Reply

