Blush Burjois wtf???

29 Oct

Frate, un blush de 5 cm care imi face tenul gen ca m-am ars prea mult la soare si care se ia dupa prima ora? Asta e marele brand Burjois? Sau asta ziceti voi ca inseamna blush de calitate? Mai costa si 37 de lei, fir-ar sa fie!

Ani de zile m-am inteles excelent cu prelutele Avon. Alea primele sidefate imi placeau cel mai mult, dar in fine, cica nu erau foarte sanatoase..whatever

Acu ma bate gandul sa-mi iau Too Faced dar cine stie ce porcarioare or fi si astea? E ceva ce il pun pe obraz si acolo ramane?

8 Responses to “Blush Burjois wtf???”

  1. Shopperita 29 October 2010 at 9:14 pm #

    Eu nu am avut pana acum blush-ul de la Bourjois dar am auzit foarte multe pareri de bine si ma gandesc ca s-ar putea sa fi nimerit tu un fake. Se stie foarte bine ca la noi sunt foarte multe fake-uri. Verifica-l cu alt blush Bourjois.

    • Lavy 30 October 2010 at 9:50 am #

      nu cred deoarece l-am luat din Douglas. Si oricum nu-mi mai trebuie altul. Poate este ceva personal si restul lumii il adora. Da, stau cu mana pe obraz de ma sprijin insa asta faceam mereu si nu aveam probleme sa raman cu unul alb si unul rosu:)

  2. laura 30 October 2010 at 9:38 pm #

    Mi l-am luat si eu acum o luna si imi place foarte mult, e discret si desi se iau particule lucioase daca dau cu mana, culoarea rezista. Probabil depinde de ten, nu stiu ce sa zic… Eu una sunt foarte incantata de el, il folosesc zilnic. In schimb perlele Avon arata foarte rau pe fata mea, orice fel as folosi (poate e de vina paleta lor de culori). Produsele cosmetice sunt o loterie, ce e bun pentru o femeie e nepotrivit pentru alta. Apropo de Bourjois, sunt nemultumita de lacul lor de unghii (unul pe care am dat 60 lei – stiu, stiu…), dar in schimb glossul de buze e superb (pana si boyfriendului ii place).

  3. Maddy 31 October 2010 at 4:19 pm #

    poate nu ai nimerit nuanta buna, lumina din magazin difera de cea naturala. eu am un blush de la dior, e fain si`mi da culoare in obraji, ceea ce e bine ca`s palida de felul meu.
    bilele de la avon sunt faine, si eu le folosesc.

  4. Andra 1 November 2010 at 12:52 pm #

    Eu iti recomand CORALista de la Benefit, e genial. E mai scump, dar s-ar putea sa il gasesti pe ebay sau pe site-uri din UK mai ieftin. Il recomand tuturor si n-am avut plangeri pana acum:)

  5. Lavy 2 November 2010 at 8:33 pm #

    de fapt eu as vrea sa incerc un bronzant de la benefit.confundasem cu Too faced.
    In fine, la ce preturi 140 d elei bucata sunt…nu stiu ce sa zic..poate sa-mi fac un cadou asa de ziua mea:))

  6. Sim 3 November 2010 at 8:58 am #

    Iti recomand si eu Benefit in locul blushului Too Faced. Nu am avut probleme cu rezistenta cu nici unul dintre cele doua, dar totusi blushul Benefit e mult mai bun decat Too Faced. Cel mai bine ar fi sa il testezi in Sephora. Te pupšŸ™‚

    • Lavy 3 November 2010 at 6:57 pm #

      multumesc..am incercat sa il testez..tot ma dadeam cu el asa dar nu prea am putut sa-mi dau seama..am vazut ca d asi putina stralucire..ceea ce eu chiar imi doresc

Leave a Reply

