Sarbatorile vin

27 Oct

..dar nu atat de repede ca la Mobexpert! au impodobit deja brazii cu niste globuloaice de 46 de lei bucata (pe atata de scumpe pe cat sunt de hidoase). Si daca vi se pare pretul f mic, mai au si 2 coronite la 15 cm diametrul  la incredibilul pret de 82 de lei!

Recunosc ca m-am gandit putin la cum imi voi face bradul anul asta, insa de la o idee de plictiseala pana la a face shopping de brad in octombrie, e cale lunga…

P.S. nu sunt cele din imagine… nu am fost inspirata sa le pozez in magazin😦

7 Responses to “Sarbatorile vin”

  1. Maddy 27 October 2010 at 7:22 pm #

    legat de caduri de craciun, anul trecut am luat glorburi si decoratiuni pt. brad de la jysk, au fost ieftine de tot. sper ca si anul asta sa aiba chestii ieftine ca as lua vreo 15 globuri de completare, bradul il voi face in aceleasi culori, albastru si auriu.

    • Lavy 27 October 2010 at 7:31 pm #

      unde e magazinul asta? in Bucuresti nu l-am zarit si pot sa jur ca nu puteam rata eu ceva de casa si gradina:))

      • Maddy 28 October 2010 at 5:26 pm #

        jysk la arad e in cadrul magazinului real, la galeriile cu magazine. poate si la bucuresti e la fel. e un magazin cu mobila, perne, decoratii, cam tot felul de hestii pentru casa la preturi bune.

      • Lavy 28 October 2010 at 10:15 pm #

        hmm..nu cred ca e si la noi:(

  2. Shopperita 27 October 2010 at 10:01 pm #

    Ma miram sa fi fost cele din imagine atunci cand ai spus ca sunt oribile.😛
    Nu-mi place deloc ca spiritul Craciunului incepe din Octombrie. Pana la Craciun o sa fim satuli.
    Un lucru pe care totusi vreau sa il fac din timp, este sa cumpar cadouri pentru cei dragi.🙂
    Bradul il voi face cu rosu si auriu, probabil.🙂

  3. Pixxie 4 November 2010 at 1:19 pm #

    Le-am vazut si eu in Mobexpert din Sun Plaza….horror ! De banii astia iau o masa la restaurant si imi cumpar si niste cosmetice😀

  4. hidroizolatii 20 November 2010 at 4:05 pm #

    frumoasa-i perioada sarbatorilor..frumoase-s obiceiurile, insa pentru multi..triste-s vremurile!

Leave a Reply

