Cabina de proba

27 Oct

Cred ca 90% din cazurile in care femeile urasc shoppingul se poate traduce in: femeile urasc sa probeze haine. Pe langa efortul evident depus pentru a da jos/pune pe ele diverse chestii, trebuie sa mai si suporte situatiile in care respectivele articole arata ca naiba odata incercate! Nu de putine ori am intalnit bonusuri: cozi uriase si mirosuri teribile care chiar ca-ti taiau orice chef de a mai vizita acel magazin.

Pentru ca lumea e disperata dupa magazine cunoscute (lanturi internationale de consum de serie Zara, Mango), se napusteste acolo fie ce o fi, sa aiba si ea domle ceva de firma. Bine ca in Bucuresti ai de unde alege…

De curand am realizat ca sunt foarte putine magazine care se preocupa de experienta de la cabinele de proba. Cel mai tare este la BSB unde…ghiciti ce NU au? Daaaa, chiar oglinda:)) Tin minte ca am probat o rochie ins anu puteam iesi ca mi-era jena asa ca m-am pozat cu telefonul sa-mi fac o idee, apoi am plecat. Nu pot sa cheltuiesc minim 200 de ron (ca asa preturi au la reduceri) si sa nu ma vad macar in oglinda!

Bine, asta e varianta extrema, de obicei nu gasesti un scaunel ceva pe care sa-ti pui bagajele, agatatorile sunt insuficiente  si cel mai frecvent, rahaturile alea de perdele nu se trag ca lumea! Si eu sunt paranoia: cu o mana ma imbrac, cu cealalta tin de perdea:) Trebuie sa le spuna cineva astora ca la perdele se cumpara dublul lungimii si ca bara aia nu trebuie cocotata la 3 m inaltime, iar gaicile din material se manevreaza extrem de greu!

Dar ce spun eu, daca va duceti la New Yorker de exemplu, acolo cabina ultra cu usita de bar asa la inaltimea de 1,50 m. Toti tipii inalti care trec pe acolo se pot holba nestingheriti in toate cabinele (aviz amatoarelor de senzatii tari).

Concluzia e ca daca va simtiti stresate la shopping, ganditi-va ca se poate si mai rau si la case mai mari:D Nu, glumesc! Ideea era sa va asigurati ca ceea ce probati va sta bine, ca ati luat masura corecta si ca nu sunteti imbracata cu chestii foarte dificile de dat jos:)) Iar daca intentionati sa va deschideti magazin de haine, va rog luati in considerare si bietele shopaholice care va calca pragul! Nu ne mai chinuiti cu cabina!

2 Responses to “Cabina de proba”

  1. Maddy 27 October 2010 at 7:26 pm #

    nu prea ajung in cabinele de proba ca hainele mele ori sunt comandate de pe internet ori le primesc cadou dar cand ajung nu`mi plac urmatoarele lucruri:
    – cand nu e un covoras. in majoritatea cazurilor ma descalt si nu`mi place sa stau pe o pardoseala rece.
    – cand nu`s destule cuiere. pe langa faptul ca incerc 2-3 articole mai trebuie sa agat si hainele de pe mine si poseta undeva. daca e un singur cuier e aiurea.
    – cand e o lumina orbitoare de neon palpaitor. te face sa arati ca naiba si iti distrage atentia.

  2. Lavy 27 October 2010 at 7:32 pm #

    daaa…mi-au scapata astea 2: lumina aia verde de ma sperie si podeaua rece si jegoasa:D

Leave a Reply

