Noi tehnici de vanzare

17 Oct

N-am stiut cum sa intitulez acest articol de atatia nervi cati l-au provocat. Mai nou pentru a vinde ceva trebuie sa fii prost..dar foarte prost.. Cred ca toata lumea stie standurile de cosmetice din interiorul hypermarketurilor. In fine, de 2 zile caut un lac de unghii de la Rimmel si peste to gasesc testere insa produsul nu. La fel si azi, iau eu testerul si fac rotocol   aajung la singura vanzatoare prezenta in interior, o doamna alba in par la peste 55 de ani sa zicem. O intreb daca are produsul, ma intreaba de unde l-am luat! Ii arat, de acolo, standul Rimmel (imi venea sa-i zic, sunteti vanzatoare, aveti 5 standuri in total…) se uita ea pe acolo, imi aduce alta varianta, ca pe ala nu il au. Ok, iau produsul in mana sa il analizez si ii spun sa imi aduca daca au si o varianta incolora simpla. Statea langa mine si pana nu mi-a smuls oja din maini nu s-a dus dupa cealalta. Ok, luasem si un rimel, noul lash extension bla bla era acolo super promo super mascara gen concurenta lui Maybelline Colosal. Si ma pune dracu sa intreb daca au si un rimel pentru curbarea genelor, nu doar pt lungime. Asta zice ca ea nu stie, sa vina doamna care se ocupa. Hop top, vine doamna 2 care incepe sa se jure in fata mea ca ea are tot raionul de cosmetice si din cele 5 mii de produse cu siguranta nu stie ea ce vreau eu, sa ma uit si singura pe acolo. Zic ok, ma uit eu. Apoi doamna 1, dupa ce ii zic ca da, iau acel lac simplu incolor, ea imi bate pe casa..cica 13 lei..si vad ca pune rimelul si lacul..

Se pare ca mi-a pus rimelul si fara lac..desi eu vroiam sa cumpar lacul si sa ma mai uit la rimel! Si se uita asa la mine ca domnisoara dar ce nehotarata sunteti. V-am batut acum…eu: ok, anulati! Aaa pai trebuie s avina altcineva sa-mi anuleze. Intre timp langa noi o alta clienta incepuse sa faca spume ca ea se grabeste si ca vrea sa cumpere un rimel dar din cauza mea ca sunt nehotarata ea nu poate cumpara si ca o asteapta copii si ca ea nu poate sa mai stea. Sa i se dea odata rimelul! N-am mai rezistat cand amandoua se uitau la mine si incepusera sa vb intre ele, ca ati vazut doamna ce mi-a zis ca vrea asta si ca acum nu mai vrea asta etc si i-am spus, lasati asa, cumpar rimelul care by the way este execrabil.

Ce vroiam sa spun de fapt: sunt socata de atata prostie!!!!! Nu mai stiam cum sa-i explic cat e de batuta in cap asa ca am achizitionat produsul. Ce ziceti de asta? Nu e buna tehica de vanzare?

P.S. Daca va duceti in zile normale si la ore normale cu siguranta gasiti mai multe domnisoare dragute care va vor ghida si recomanda tot ce vreti, dar duminica seara…

11 Responses to “Noi tehnici de vanzare”

  1. Andrei Lefter 17 October 2010 at 11:19 pm #

    Nu le-ai zis la oameni unde s-a petrecut tarasenia, ca sa stie omul sa nu calce pe acolo!
    Ce ai experimentat tu este “sindromul de vanzatoare” care se manifesta prin exces de zel alternat cu nepasare si indiferenta, la doamne si domnisoare care cred ca pot sa faca mai mult decat sa fie vanzatoare, acesta fiind doar un job provizoriu. Atentie la vanzatoarele batrane, varsta nu le mai da sperante sa isi gaseasca o noua calificare, dar nici resemnarea nu e pentru ele sau pur si simplu s-au obisnuit asa: sa fie vanzatoare proaste!😉

    • Lavy 18 October 2010 at 7:19 pm #

      nu..era duminica seara si de aia cred ca erau niste vanzatoare care de fapt aranjau marfa la Auchan. Nu cred ca erau ele acolo de drept.

  2. Gaby 19 October 2010 at 12:33 pm #

    Mi s-a părut amuzant că femeie-client care se grăbea la copii a avut timp de şuetă cu cealaltă femeie ameţită-vânzatoare

    • Gaby 19 October 2010 at 12:34 pm #

      rectificare: femeia-client. Am uitat să articulez cu gândul la alte prostii.

    • Lavy 19 October 2010 at 5:45 pm #

      s-au coalizat impotriva meaaaaa!!!!

  3. Cristian 20 October 2010 at 9:30 am #

    Pai sa nu le iei la… ce n-ai!!!

  4. Cristian 22 October 2010 at 1:50 pm #

    Offtopic Lavy… vreau sa imi cumpar o crema de fatza. Recomandari… te rog!!!

    • Lavy 23 October 2010 at 10:31 am #

      iti dai seama ca nu am incercat eu pe propria piele insa iti pot da niste optiuni:
      1 clasic fara cine stie ce rezultate (zic barbatii pe forumuri) Nivea men cu Q10 – pret 35 lei
      2. varianta ieftina incearca o crema de la DM (drogherie market) probabil undeva pe la 15 lei. Femeile pe bloguri sunt innebunite de produsele de la DM. Si eu am una si imi place, la fel mai cumpar unt de corp f bun.
      3. varianta scumpa: intra in orice farmacie si cu siguranta vei gasi: Avene, Vichy, Ivaherm, Biotherm naiba sa le ia, sunt multe. Eu personal am renuntat la creme scumpe pt ca imi plac mai mult cele Elmiplant insa vad ca nu au pt barbati.:(
      4. am gasit acum pe net la 18 lei o crema Herbagen men cu jojoba si vitamine. Astea iarasi sunt bune, ieftine si naturale.

  5. Cristian 23 October 2010 at 11:55 am #

    Eheehe… merci de sfaturi. Eu ma uitasem dupa L`Oreal men, ca facusem un test pe net. Scumpa cu draci. Am mai auzit de nivea Q10 pentru barbati. Cred ca o sa incerc si eu.😉

    • Lavy 23 October 2010 at 12:08 pm #

      L’oreal a incercat Adi si nu i-a placut.

  6. Maddy 26 October 2010 at 1:29 pm #

    in urma cu un an am fost la carrefour la standul de cosmetice, vroiam sa`mi iau o pudra si eram in mijlocul tratamentului pentru acnee. ii cer vanzatoarei sa`mi arate pudra la care ea, medic dermatolog si psiholog amator imi spune ca ar trebui sa`mi tratez acneea, nu sa o acopar. ma uit la ea si ii vad fatza, era varuita cu un cm de machiaj prin case se vedem bumbii de la cosuri. ok, zic, lasa balta. am plecat si n`am mai cumparat nimik.

Leave a Reply

