Prima achizitie online &…

15 Oct

Prima data in viata mi-a placut atat de mult ceva incat m-am decis sa mi-l iau pe loc..de pe net…ceea ce  eu nu prea obisnuiesc. Un factor important a fost si pretul f scazut incat am zis, ce sa mai, il iau asa de test.

Metoda comanda pe mail de pe blog si ridicat de la posta a functionat f bine, sunt multumito-fericita si iata inca un shopper online:)

Cu ocazia asta insa trebuie sa mentionez si experienta neplacuta cu tipa de la acest blog pe care am sunat-o de mai multe ori insa nu am reusit sa stabilesc o intalnire cu ea pentru o comanda de pantofi. Era foarte dezinteresata si somnoroasa:) pacat ca incaltarile sunt chiar misto. Nu ii inteleg pe oamenii care vor sa vanda ceva si se poarta aiurea cu posibilii clienti. Unde e zicala clientul nostru, stapanul nostru??

4 Responses to “Prima achizitie online &…”

  1. Shopperita 15 October 2010 at 8:32 pm #

    Zicala asta nu prea se aplica in Romania ci alta “Profit maxim, efort minim!”.
    E foarte dragut maioul. E cu imprimeu floral iar eu sunt obsedata de asa ceva!! Sa il porti cu placere!😀

  2. Lavy 15 October 2010 at 8:39 pm #

    mersi! cred ca ai dreptate cu profitul vs efort
    eu daca aveam posibilitatea de a face incaltaminte si genti cu siguranta cream un brand…hmm..vise

  3. laura 25 October 2010 at 7:55 pm #

    Buna seara, acum ti-am descoperit blogul si imi place. Apropo de zicala “clientul nostru, stapanul nostru”, mai degraba ti l-as cita pe Doru Octavian Dumitru: “clientul nostru, stapanul mamii lui”….

    • Lavy 25 October 2010 at 8:20 pm #

      tare!:)))

Leave a Reply

