Deschidere magazin Cocor

3 Oct

M-a innebunit asteptarea deschiderii acestui “centru comercial” De cand se tot cacaiau asta de cand pusesera super reclame pe el, am zis ca vezi Doamne va fi ceva ultra super mega. Bluf total, ce sa zic. De ce? pentru ca: nu are branduri de lux, pe care unii le cautau cu disperare si nici nu are branduri de “mall” pe care la cautau restul amatorilor de shopping. Ce are in schimb? Haine pentru mame, matusi, bunici, niste haine f scumpe si tembele de la Marii designeri autohtoni, niste blanuri, bijuterii, haine de copii si bonus la subol magazine de suveniruri si perdele:)

Eu am ramas cu impresia ca magazinul Cocor si-a pastrat chiriasii de dinainte de marea modernizare pentru ca si acum gasesti incaltaminte mai babeasca asa, rochii elegante, costume , paltoane, perdele.

       

Au fost totusi si lucruri interesante…de exemplu iar am dat nas in nas cu Mihaela Radulescu, plus extra bonus Doina Levinta in recent deschisul magazin. De asemenea, s-a deschis un magazin de peruci!

Apoi am gasit eu un magazin Carmine unde se fac pantofi si genti din piele la comanda, insa cica asteapta sa le vina catalogul. Damn! si eu care vroiam sa vin cu niste poze de genti Furla sa-mi fac niste copii:)

Si cand sa plec, am dat o raita pe la subsol unde sunt magazinele de suveniruri: unul cu ceai si gemulete dar si prajiturele cu ravas. Apoi unul Juliana care are tot felul de chestii vintage si exotice super marfa, dar si bijuterii, genti, esarfe etc etc etc.

Va las si pe voi sa judecati pana la urma din poze.

P.S. Galeria designerilor romani e cam goala..adica mult spatiu pentru mai nimic.

5 Responses to “Deschidere magazin Cocor”

  1. Ingrid 5 October 2010 at 3:39 pm #

    Buna,

    interesant blog. Am scris si eu despre cocor, eram curioasa daca esti in asentimentul meu. Te astept pe blogul meu. Mersi🙂 http://ingridslifeandluxury.blogspot.com/2010/10/myth-of-luxury-cocor.html

  2. Lavy 5 October 2010 at 6:17 pm #

    da…destul de mult scris si foarte dark😛

  3. Lilian 7 October 2010 at 8:24 am #

    Ma bucur ca cel putin de magazinul meu” Juliana” ai avut cuvinte de lauda…..
    Merci!

  4. lilian77 16 November 2010 at 9:33 pm #

    pai, vad ca nu ai mai scris nimi….nu mai ai nimic de zis?………

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2010 in review « Beauty Republic - 2 January 2011

    […] The busiest day of the year was October 4th with 659 views. The most popular post that day was Deschidere magazin Cocor. […]

Leave a Reply

