Alerta! noii balerini ascutiti

16 Sep

Se pare ca din zi in zi se inmultesc in picioarele femeilor aceste noi creatii hibrido-hidoase! Niste extraterestrii in lumea  modei! Desi speram ca de acum se vor inventa pantofi din ce in ce mai frumosi si placuti, moda cu bot ascutit nu a trecut, domle’!

Ce au zis desinerii, sau chinezii, cine i-or fi descoperit: ia sa exploatam noi vechile modele cu toc sa-i facem balerini! Groaznic!

Va rog, contribuiti la o planeta mai frumoasa si nu va luati asa ceva!

Oare Carrie se mai incalta acum de la Manolo? Da, astia sunt Manolo Blahnik!:(((

Si cei de mai jos costa $115 de la un alt designer…Tory Burch.

7 Responses to “Alerta! noii balerini ascutiti”

  1. Shopperita 16 September 2010 at 8:37 pm #

    Aoleo!! Niciodata nu mi-au placut pantofii cu varful ascutit!! Sunt hidosi plus ca nu le vad latura practica. De ce trebuie sa adaugi inca 2,3,4 cm in lungimea piciorului? Sa pui piedica mai usor sau sa fii precum “big foot”?
    Parca vad ca la noi vor fi magazinele pline de asemenea pantofi si nu vom mai gasi nimic normal (ca doar asa se intampla la noi).

  2. Gaby 16 September 2010 at 9:38 pm #

    Sunt de acord cu voi, sunt cam urâţi.

  3. Maddy 17 September 2010 at 10:01 am #

    ma bucur ca am scapat de moda pantofilor cu varf ascutit, aratau asa aiurea si piciorul statea atat de rau in ei. balerinii aia sunt urati, nici nu conteaza firma, sunt multe firme mare care mai dau chix cu care un model sinistru.

  4. Andreea Crisan 17 September 2010 at 10:31 am #

    aoleu, picioarele mele nu suporta sa poarte asa ceva,

  5. dana 20 September 2010 at 9:17 pm #

    Mie imi plac.Tocmai mi-am achizitionat o pereche de care sunt foarte mandra.Sunt mult mai eleganti decat cei cu botul rotund, plus ca pantofii cu botul ascutit nu inseamna neaparat ca sunt ca cei cu varful fooooarte lung care se purtau acu cativa ani. Dar intr-adevar nu cred ca avantajeaza pe toata lumea.

  6. lavi 8 November 2010 at 9:54 pm #

    cred ca ar trebui sa schimbi numele blogului in contra fashion sau ceva de genul. Am intrat crezand ca o sa gasesc pareri pertinente despre moda, idei inedite, o persoana care stie ce inseamna cu adevarat fashion. Sincer, nu o lua ca pe o jignire dar nu ai nici cea mai mica legatura cu moda! reorienteaza-te!

    • Lavy 8 November 2010 at 10:30 pm #

      uuu pai nu mai intra, draga..sa nu-ti strici parerile pertinente despre acest subiect:D

Leave a Reply

