Cel mai frumos loc pentru…

11 Sep

o vacanta, o nunta, o viata! Cred ca fiecare dintre noi are un loc pe care ar vrea cu disperare sa-l vada macar o data in viata. un loc unde pur si simplu se simte in elementul lui. Eu l-am gasit pe al meu, tocmai la capatul celalalt al lumii (cat de cat), in Asheville, North Carolina. Se numeste Biltmore si este fosta resedinta a familiei Vanderbilt si cea mai mare casa din America, doar 250 de camere… Daca americanii nu au istorie, si-o fac singuri, cel putin cu astfel de castele.

Locul este incredibil si fructificat la maxim de urmasii familiei in toate modurile posibile: hoteluri, restaurante, crame de vinuri, magazine cu produse branduite, concerte, activitati outdoor. Este o adevarata nebunie, care probabil ca te si costa ceva, dar cu siguranta merita!

O sa pun in postul viitor si un loc din Romania care ar putea fi exploatat macar la 10% din cat este Biltmore si cu siguranta am avea si noi cu ce creste turismul.

Va invit sa vizualizati paradisul, sau pentru unii doar un alt vis american REALIZAT!

9 Responses to “Cel mai frumos loc pentru…”

  1. Ema 11 September 2010 at 8:43 am #

    Ce minunatie!

  2. Lavy 11 September 2010 at 8:49 am #

    nici n-am apucat sa termin articolul:)))

  3. Andrei Lefter 12 September 2010 at 1:26 am #

    Dap, super. Mi-ar placea si mie o biblioteca macar un sfert cat cea din poza.
    PS. Imi place si noul look al blogului tau!

    • Lavy 12 September 2010 at 8:42 am #

      Mersi. Pai l-am schimbat din cauza ca mi se resetase singura..aveam alta poza sus..aiurea. Asta e mai cozy asa:)

  4. Marmorosblanc 12 September 2010 at 2:42 am #

    Salut,

    Cand zici ca americanii n-au istorie, la ce te referi? Sunt curios.

    • Lavy 12 September 2010 at 8:49 am #

      Pai ma refer ca la ei prin sec. XVI-XVII nu facea nimeni castele…de exemplu.
      Era comparativ cu Europa, fara sa intru in cine stie ce detalii istorice sau sa provoc o dezbatere sper!:)

  5. Marmorosblanc 12 September 2010 at 4:40 pm #

    E ok, nici eu nu caut polemici:) Frumos locul ala!

  6. Maddy 12 September 2010 at 6:34 pm #

    super palatul.
    imi place noul look al blogului.

  7. lavy 12 September 2010 at 9:09 pm #

    si mie incepe sa-mi placa:)
    multumesc!

Leave a Reply

