Feriti-va de..sandalele din panza

24 Aug

Pentru ca imi plac pur si simplu si sunt ff comode, imi tot iau sandale din astea de panza dar GATA! Am ajuns la a 3a pereches si nu se mai poate, macar sa va avertizez pe voi daca eu nu reusesc nimic. Sandalele din panza sunt cea mai proasta investitie pe care o puteti face.

Se murdaresc extrem de repede, se deterioreaza extrem de repede, plus ca dupa cateva purtari capata un miros de sosete:)

Eu sunt la a 3-a pereche, 2 de la Zara si una de la Stradivarius, insa mai mult de o luna nu tin:(

2 Responses to “Feriti-va de..sandalele din panza”

  1. Maddy 25 August 2010 at 11:31 am #

    n`am mai purat din astea de cand eram copil. tin minte ca erau de panza cu talpa de sfoara impletita si imediat se stricau.
    faptul ca se murdaresc e relativ, in tari mai putin prafoase pantofii raman curati, problema e ca nu`s rezistenti.

  2. Iulia 6 September 2010 at 12:26 pm #

    Mare dreptate ai ….😦

Leave a Reply

