Utile la plaja

1 Aug

Am vorbit eu de creme costume de baie si altele, insa asa pe experienta parca e altceva:) Pentru ca anul asta ca niciodata intr-o saptamana de plaja nu m-am inrosit, ars, nu am avut usturimi ale pielii, trebuie sa va recomand si o lotiune foarte buna de plaja. Este vorba sde Garnier Ambre Soleil protectie SPF 20, lapte de corp ultra-hidratant si care chiar te protejeaza pe langa faptul ca se intinde frumos, miroase bine si este rezistent la apa. Da, mai aveam si seara la dus!

O alta chestie ce am remarcat legata de lotiunile de plaja, nu va luati ulei! Uleiul accelereaza bronzarea insa nu are niciun fel de fator de protectie. E exact ca la ou, puneti uleiul si prajiti..doar ca voi sunteti oul…sincer nu stiu cine ar vrea sa se prajeasca si sa faca insolatie sau mai stiu eu ce cancer.

Cat despre cealalata clasificare a lotiunilor, cu fas-fas sau flacon simplu, ma declar totqal pentru sistem simplu, fara fasaieli. De ce? pentru ca jumatate din fas se duce in aer (bate briza, deh!) iar voi o sa tot apasati pe acel spray pana o sa faceti febra la degetešŸ˜› Plus ca astea sunt de obicei lichide, iar in momentul in care stai la soare, automat pielea se ususca destul de tare deci ai nevoie de un lapte hidratant si nu o apa chioara.

Dupa plaja, cel mai bun mi se pare spray-ul de la Avon, pe bune:)

P.S. mic legat de costumul de baie: achizitionati un costum de calitate, de la o firma care se ocupa cu asa ceva: Jolidon, Triumph etc. Cosumul meu de la Jolidon, desi era un model simplu si ieftin arata impecabil dupa 6 ani pe cand cel de anul asta luat de la Sprider s-a decolorat, agatat, largit:(

One Response to “Utile la plaja”

  1. Maddy 7 August 2010 at 8:03 pm #

    eu am folosit o crema de plaja de la gerovital (tub), 30 SPF, am ramas cu un bronz din iunie pe care`l intretin si acuma, nu s`a cojit pielea. eu folosesc si ulei, il aplic dupa ce ma dau cu crema.

Leave a Reply

