Nisipurile de Aur reloaded

1 Aug

Revin cu impresii la cald din inca o vacanta, zicem noi ultima, la vecinii nostri bulgari. De ce ultima? Asa..sa mai vedem si alte tari. Daca insa va doriti o vacanta strict de plaja, masa si bautura, este locatia perfecta. Si pretul a fost bun, 2 persoane 4 stele all inclusive Hotel Slavey a costat 2000 de lei pentru 6 nopti. Pentru poze ale hotelului, puteti intra linistiti pe site, chiar asa arata, este f frumos, camerele mai mari decat garsoniera mea🙂 si mancarea este ok, locatia centrala, cu mentiunea ca pana la plaja trebuie sa coborati niste trepte si sa mergeti un pic, gen 300 m, dar e ok.

Mai sus, vederea noastra catre mare…terasa era imensa si comuna cu cea a prietenilor cu care am venit:D

Un mare plus pentru hotel ar fi animation team, care isi lua rolul in serios si avea tot felul de activitati de genul spectacol seara, aerobic in piscina, volei in apa, fotbal, darts, aerobic in aer liber (pe salteluta), plus multe alte joculete antrenante “by the pool”.

       

Un minus al sejurului, chiar sistemul all inclusive pentru ca ne forta sa ne tot intoarcem la hotel si nici nu am avut ocazia sa experimentam si noi foarte multe preparate specifice. In afara de asta, am mai avut niste mici faze cu niste bulgari nu tocmai draguti. De exemplu pe plaja ne-am luat sezlong dimineata ia rcand ne-am intors am vrut sa ne schimbam locurile, insa am fostintampinati cu ff multa ostilitate de catre omul plajelor, cel care se ocupa de sezlonguri adica. Atat de idiot a fost incat nu ne-a lasat dar ne-a mai si luat cu “if I say there’s a problem, there’s a problem. You can’t bla bla…” Nu mai stiu exact cuvintele dar a fost ceva de genul ca urma sa ne ia la bataie daca nu ne conformam. Urat oricum, bulgarii si rusii chiar mi s-au parut total lipsiti de maniere, uraciosi, sau se purtau bine cu tine pana iti luau banii. Doar ca sa ne indrume spre hotel, niste taximetristi cereau 5 euro! Si unii romani disperati probabil dupa vreo ora de plimbat pe acolo fara succes, le-au si dat.

Cert e ca Bulgaria nu e numai lapte si miere iar serviciile sunt de rahat. Infrastructura buna si sistemul all inclusive sunt cele care vand, nu va ganditi ca oamenii ospitalieri:)

O sa revin intr-un post viitor cu lucrurile care mi-au placut cu adevarat acolo.

6 Responses to “Nisipurile de Aur reloaded”

  1. camelcutza 2 August 2010 at 9:34 am #

    Buna:. Se poate sa ne spui cat a costat all inclusive-ul si daca transportul a fost inclus in pret? ( exista transport aerian pana acolo?).

  2. Lavy 3 August 2010 at 8:36 pm #

    pai a fost 2000 de lei 2 persoane cazare all inclusive. Transportul nu este asigurat. Daca vrei sa mergi poti lua si transport prin autocar cu vreo agentie ceva, nu-i problema. Daca nu, cu masina. Din Bucuresti am facut 4 h jumate dar ne-am mai ratacit asa un picut prin Varna si Ruse…nu stiam prea bine cum sa iesim din ele:) Cat despre avion daca vii d eundeva mai departe, e aeroport la Varna, aprox 18 km distanta si poti lua taxiul de acolo.

  3. danbrasov 8 August 2010 at 3:52 pm #

    Eu am avut parte de o vacanta reusita din toate punctele de vedere. Imi pare rau ca nu esti pe aceeasi lungime de unda si ca unele asteptari ti-au fost inselate.
    Am scris si eu despre asta aici : http://www.danbrasov.ro/index.php/2010/07/22/cum-mi-am-petrecut-vacanta-in-bulgaria/

    • Lavy 11 August 2010 at 6:12 pm #

      pai a fost reusita si a mea..doar ca nu m-as mai duce inca o data. viata e prea scurta sa vezi de 3 ori Bulgaria!

  4. mariusfrancisc 13 August 2010 at 12:02 pm #

    am fost de 2 ori acolo si am fost incantat de ce am vazut in comparatie cu litoralul romanesc. hai ca nu e asa de aiurea faza q sezlongurile, du-te la noi pe plaja sa vezi cum se poarta minoritarii cu tine si cat te fura pe la restaurante si prin magazine… in concluzie: bulgaria 1-0 romania.

    • Lavy 14 August 2010 at 8:33 pm #

      hai..dar ti-ai gasit cu ce sa compari litoralul bulgaresc! cu al nostru:)
      eu compar cu alte locuri de prin afara unde as putea sa merg.

Leave a Reply

