Miss Universe 2010

11 Jul

Nu prea urmaresc astfel de emisiuni dar intamplarea a facut sa dau de ea la TV zilele astea. Azi eram curioasa cine a castigat sa vad si eu poze cu preafrumoasa Romaniei ca tot ne batem in piept ca romancele sunt cele mai frumoase. Sunt un pic dezamagita, recunosc ca am gasit doar 2 poze cu Alexandra Filip, reprezentanta noastra. Tipa este dansatoare profesionista dansuri sportive banuiesc si pare ok la prima vedere:)

Am gasit oricum pe net comentarii mai mult decat jenante despre concurs etc..in fine, eu zic ca arata mai bine decat platinata de anul trecut..un fel de Bianca Dragusanu..tot Bianca o cheama:)

Uitandu-ma un pic la castigatoarea Miss Universe 2009, Stefania Fernandez, tind sa cred ca juriul a ales dupa acest tipar…mi se pare ca seamana! Anyway, sincer nu cred ca am avut sau avem vreo sansa la acest concurs. Sa zicem ca si participarea e importanta!

Si acum competitita (alese cat de cat aleatoriu asa):

    

P.S. Blonda asta din Suedia este tareee draguta..oare din cauza pozei?

Pozele sun de pe site-ul oficial Miss Universe Romania.

Leave a Reply

