Genti – Brand vs No name

9 Jul

In lumea mea este nevoie de 2 genti. Fiind o persoana colorata, am reusit sa achizitionez cateva intr-o gama diversificata, insa imi lipsesc geanta clasica neagra de zi cea clasica alba/crem de purtat vara. Si m-am decis eu sa fac niste investitii, am zis sa iau macar una pe la 300 de lei. Asa ca am indraznit sa intru pe la Musette, Nine West, Ziggo, Ralph Lauren (700 lei lol)..in fine. Ramasesem cu ochii in soare dupa una de la Nine West, alba cu catarame un picut aurii. Si am probat-o: prima data (prea scumpa), a 2-a oara (la fel de scumpa), a 3-a oara (nu-mi mai placea cum arata), a 4-a oara ( sa o revad), a 5-a oara (iar nu mi se potrivea), a 6-a oara (pt ca am probat toate gentile din magazin, de!).

De 3 ori am fost la mall cu gandul sa-mi iau geanta de firma si n-am reusit. Deja nu mai era vb de bani, ci de simplul fapt ca nu-mi venea bine! Iata de ce a 7-a oara m-am convins sa renunt. Simt totusi nevoia sa imi iau o geanta dc calitate superioara insa firmele astea ba le fac prea elegante, ba prea mari, ba in culori traznite.

Acum ramane cea neagra ca alba mi-am luat-o… 150 de lei tot un fel de no name de la Benvenuti? poza mai jos.

Care ar fi pretul corect pentru o geanta asa purtabila macar 3 ani?

P.S. Ce mi-e dor de zilele cand eram admirata pentru balerinii mei luati cu 30 de lei din IDM:) vremuri…Apropo, stie cineva de unde pot sa-mi iau niste balerini negri simpli?

8 Responses to “Genti – Brand vs No name”

  1. Maddy 20 July 2010 at 10:13 am #

    pentru mine geanta conteaza sa fie de piele. tin minte prima mea geanta scumpa, am luat`o acum 6 ani si am platit 250 de lei pe ea. am purtat`o mult si arata ca noua si acuma, asa ca din punctul meu de vedere o geanta de piele cu un model clasic poate sa tina ani de zile.
    chiar, e vreo diferenta intre poseta si geanta?

  2. Lavy 20 July 2010 at 10:28 am #

    nu te contrazic insa problema este cu modelul. Daca iti place modelul, si mai e si de piele, iti dai seama ca este un hit!

  3. Maddy 20 July 2010 at 12:07 pm #

    ah normal, modelul si culoarea trebuie sa`ti placa🙂

  4. Andreea Crisan 15 August 2010 at 6:53 pm #

    Pe femina .rol.ro am vazut multe despre diverse accesorii in tendinte, precum si locurile unde le gasim.

  5. Mari 22 August 2010 at 10:57 am #

    Hey ! e frumoasa geanta pe care ti-ai achizitionat-o , dar sa stii ca o gaseai in magazinul SIR din Militari cu 55 lei…identica :)… sunt o groaza de magazine gen Benvenutti, Veronesse care au produse pe care le gasesti la preturi de 3-4 ori mai ieftine in alte magazine ..

  6. Lavy 22 August 2010 at 5:14 pm #

    hmm…nu cred
    dar hai, sa iti dau crezare! ok, fa-i o poza si trimite-mi-o la rofashionblog@yahoo.com
    ce zici? te bagi?

  7. alina 9 September 2010 at 12:29 pm #

    balerini negri simpli tot prin SIR gasesti si chiar de piele. dar probabil ti-ai si luat intre timp🙂

    • Lavy 11 September 2010 at 8:05 am #

      mai sa fie! ma duc in SIR, gata!:)

Leave a Reply

