Umbrellas

6 Jul

Nu m-a preocupat niciodata ideea de a detine umbrela, mai ales umbrela funky sau cel putin mai deosebita asa. Asta a fost pana cand intr-un film cineva a primit cadou ca suvenir din New York, o umbrela cu imaginea orasului. Nice, nu? Stiu ca se practica magnetelul suvenir dar umbrela este mult mai ingenioasa:D

Din pacate m-am plictisit repede sa caut umbrele prin magazine si mi-am achizitionat una cu mov de la Mango, insa am vazut super colorate la Glow, Esprit, United Colors of Benetton.

Atentie! daca vreti sa va luati Esprit, mergeti la Reno in Auchan, costa 49 sau 59 de lei una pe cand in orice alt magazin (in Unirii sau la Humanic) le-am vazut la 89 de lei.

Cateva exemple rare de umbrelute..ca tot e sezonul furtunilor…

P.S. Umbrela are chiar si blog. Click aici.

  

Leave a Reply

