Tenul meu la +35 de grade

26 Jun

E clar! Vara caniculara e un cosmar pentru mine si tenul meu! Bineinteles, si iarna la -20 de grade este acelasi lucru, la polul opus doar. Deci asta cu tipurile de ten este o mare porcarie deoarece la -20 am tenul uscat iar la +35 il am cel mai gras posibil. Dar mi-am bagat picioarele in toate regulile si m-am decis sa fac cum ma taie capul..si bine am facut!

Am aruncat Avene-ul intr-un sertar (caci vara este prea gras si iarna nu ma hidrateaza destul si mai costa si 70 de lei) si mi-am luat vreo 4 creme cu mai putin de pretul unui singur tub Avene. Deci iarna ma descurc cu ceva de pe la DM insa am observat ca pt ten gras, ei nu au nimic! Oare nu aveau la Vitan sau chiar nu au dezvoltat astfel de produse, whatever.

De vara insa am gasit super produse de la romanescul Elmiplant. Nu aveam incredere foarte mare in ele, insa na, sunt fara parabeni si parafine, au un ambalaj super dragut (asta apreciaza femeile:)) si sunt ieftine. Asa ca am achizitionat crema gel matifianta si gelul de curatare cu bambus si lemongrass ambele cu 26 de lei. Pot sa zic doar ca gelul d ecuratare Vichy este groaznic pe langa asta. E super fresh, nu usuca tenul, iar crema chiar matifiaza si lasa asa o piele de bebe😀

Pentru vara singura chestie ar fi legata de SPF (nu cred ca au) care nu prea ma preocupa momentan, insa in rest sunt perfecte aceste produse. Puteti vizita site-ul Elmiplant pt mai multe info, vad ca arata si asta super tare. Bravo lor!

Puteti gasi cele mai bune produse incercate de mine si la My Favourites.

Leave a Reply

