Cumparaturi in stil nemtesc

23 Jun

Nu stiu poate ca din aceeasi cauza,  ca doar criza e vinovata pentru toate, acum se tot extind magazine din Germania. Era TCM, DM acum a aparut Kaufhaus. Pentru cei care nu au auzit de ele, TCM are tot felul de chestiute pentru casa, DM este pentru cosmetice – drogherie iar acesta din urma este o combinatie intre cele doua.

Kaufhaus abia s-a deschis in cartier la Nicolae Grigorescu la metrou, dar arata foarte dragut si are o selectie deosebita de produse “nemtesti”. In principal cred ca atrage clientii pentru calitatea germana recunoscuta dar si preturi mici. Pe langa aparate electrocasnice si diverse accesorii pentru casa, bucatarie, baie, decor, au un sector de produse alimentare care nu au neaparat preturi f mici insa sunt lucruri care sa zicem ca ar impresiona un pic. Si aici ma refer la dulciuri. Apoi produse precum ulei, paste, sosuri pe care nu le gasiti pe la noi.

Bineinteles exista un raion de produse de curatenie care are chiar preturi imbatabile, niste detergenti la cutii imense incepand cu 20 de lei…e chiar bine. Eu una mi-am achizitionat doar niste servetele umede pentru electronice si au costat 7 lei in conditiile in care la Auchan sunt 12😀

Nu sunt genul care cumpara produse de curatenie f scumpe, chiar nu imi pasa ce fel de chimicale au in ele, deci cu siguranta o sa dau raite prin Kaufhaus pe viitor.

Merita macar o incercare.

10 Responses to “Cumparaturi in stil nemtesc”

  1. Gaby 26 June 2010 at 12:21 am #

    Ah, la naiba! Mor de curiozitate să-l vizitez. Mă voi duce cu portofelul semi-gol ca să nu rămân iar lefteră ca-n DM.🙂

  2. Lavy 26 June 2010 at 8:35 am #

    :)) n-au f multe cosmetice

  3. Ela 27 November 2010 at 8:05 am #

    Am fost si eu la magazinul asta si … chiar mi-a placut. Nu stiu daca este o franciza din Germania ( parca am vazut ceva la fel pe-afara, in Austria sau Germania), dar una peste alta m-am simtit bune … adica civilizat. Am stat in magazin mai mult de 40 de min, desi nu imi propusesem deloc asta. Si am si plecat cu portofelul gol … si asta chiar ca nu imi propusesem. Am gasit o groaza de chestii dragute pentru casa si m-am rezolvat cu un cadou pe caare il aveam de facut pentru o prietena ( care tocmai ce si-a terminat casa). De la oale, cratiti, tigai, sub presiune sau cu abur sau … de toate tipurile, pana la tot felul de chestii pentru bucatarie pe care nu prea le-am vazut aici. Stiu ca in Austria am mai vazut chestii din astea ingenioase. Dar iti trebuie timp, nu gluma ca sa ti se prezinte ce e pe-acolo. Mi-am luat pentru mine un detergent super. Se numeste Meister Proper. Este pentru haine. La noi nu l-am vazut. Si un balsam Lenor, dar care nu are nici o legatura cu ce-am luat inaite sin supermarket. Chiar miroase ! Am spalat perdelele acum 3 saptamani si tot miroase dormitorul frumos. A … si la dulciuri! S-a zis cu dieta mea! Nu va povestesc ca sa nu va fac pofta. Mai au si alte alimente care am inteles ca sunt din Austria, la granita cu Elvetia ( sau asa ceva). Oricum. Nu am cumparat, dar am vazut ulei de masline, paste, cafea, zahar …. si altele care aratau f bine si preturi chiar ok. Mai au cometice nemtesti, produse menaj, ceva haine ( mai mult sport si pentru casa gen halate de baie ( f misto .. moi, pufoase), pijamale, pentru copii). Aveau si niste paturi f misto ( mie imi plac cele moi, pufoase). La electrocasnice nu am avut timp prea mult, dar erau multe. Am intrebat numai despre cadita din aia pentru pedichiura care avea nu stiu ce sistem de masaj la talpi si infrarosu … sau asa ceva … asta chiar mi-a placut. A … sa nu uit … era o chestie ca o gheruta cu care iti faci masaj in cap. Supeeeeer! Oricum . Au o nota buna!!! Cand iau leafa ma duc din nou. Imi este peste mana la Salajan ( eu stau in Militari). Sper sa mai deschida si prin alte zone. I-am cautat pe internet, dar nu am gasit site. Daca stiti si alte zone unde este acest magazin KAUFHAUS, va rog sa-mi spuneti.
    Ciao!

  4. Roxy 27 November 2010 at 5:25 pm #

    Este unul la piata Crangasi. Nu stau in zona, dar l-am vazut din tramvai. Am o prietena care face cumparaturi la acea piata si o s-o intreb exact daca este tot cel cu produse nemtesti. Pot sa ma opresc in drumul catre serviciu daca merita.

  5. liliana 10 January 2011 at 4:56 pm #

    Buna…s-a deschis acum un nou magazin Kaufhaus in piata Crangasi la etajul cu fructe si legume,mult mai mare cu mai multe produse,diverse categorii…preturile sunt super,niciodata nu am plecat acasa cu mana goala din acest magazin…….ma bucur ca se deschid si la noi astfel de magazine.

  6. Jojo 9 December 2011 at 8:23 pm #

    Buna… Va rog sa-mi transmiteti unde v-ați mutat din Piata Crangași. Cei de acolo m-au trimis la Piata 1 Mai, dar nu v-am gasit. Astept un raspuns de la dvs.

    Va multumesc,
    Georgeta Adam

    • Lavy 10 December 2011 at 1:29 pm #

      s-a deschis Kaufhaus la intersectia 1 Mai cu Turda undeva intre Sensi Blu si Angst pe bld I MIhalache.
      P.S> acesta este un blog, nu site-ul Kaufhaus.

  7. alex 27 December 2011 at 8:29 am #

    Pentru Jojo : cred ca ti-ar fi mai aproape magazinul din Piata Gorjului …

  8. Laura Frunza 3 February 2012 at 6:32 pm #

    Mai e unul pe Vatra Luminoasa, parca, sper sa nu ma insel, nu am retinut exact numele, insa e chiar ce descrii tu.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Diary of a beauty addict : Magazine preferate: Kaufhaus - 9 January 2015

    […] Grigorescu. Ati intrat vreodata intr-un magazin Kaufhaus? Ce parere v-a facut? Poza este luata de aici removeRelatedDuplicates_thumbs(); […]

Leave a Reply

