Cum sa-ti creezi tinuta perfecta

24 May

Recunosc ca nu prea am mai avut timp sa ma gandesc la moda in ultima vreme, insa fiecare dimineata imi aminteste ca trebuie sa o fac CURAND!

Se intampla sa avem probabil cu totii multe “bboarfe” in garderoba, adica haine de o calitate proasta luate la reducere sau doar de dragul de a cumpara ceva intr-o zi proasta. Ei bine, chestiile astea nu prea ne sunt de ajutor cand vrem sa compunem o tinuta de care sa fim mandre. Am analizat putin situatia si am ajuns la concluzia simpla ca: fiecare articol vestimentar trebuie pus in evidenta in combinatie cu alte articole, asa ca este nevoie de tot pachetul. Sunt unele lucruri de baza, insa fara de care dai gres cu siguranta: pantofii, ceasul, pantalonii si geanta. Dar raman in principal pantofii…

Problema identificata, constientizata, dar de unde ne cumparam acesti pantofi? M-am saturat sa privesc la emisiunea aia “What not to wear” cum toate americancele alea fara stil se imbogatesc cu cate 15 perechi superbe dintr-un singur magazin! Acum sincer, voi de unde va cumparati incaltamintea ca eu simt ca o sa capitulez cu magazinele de pe la noi!

Pana la urma cred ca solutia va fi un online ceva desi eu nu am incredere in astea…:(((

Sursa poza

5 Responses to “Cum sa-ti creezi tinuta perfecta”

  1. clarra 25 May 2010 at 7:37 am #

    Eu intotdeauna imi cumpar pantofi din magazine. Nu ma pot baza pe magazinele online pentru ca am piciorul mai dificil din constructie si trebuie sa gasesc o pereche de incaltaminte care sa fie si bine lucrata la calapod, nu doar sa arate bine. Si la cate magazine sunt, cu siguranta se gaseste pentru fiecare perechea perfecta.

  2. Ionut 30 May 2010 at 8:54 am #

    poze cu fete nu mai postezi!?😀

    • Lavy 30 May 2010 at 9:21 am #

      Hei!
      Chiar ma gandeam ce s-a intamplat cu tine…
      Nu prea ma mai ocup de blog momentan insa voi reveni in forta cu tot cu poze:)

  3. Ionut 30 May 2010 at 7:00 pm #

    Cu mine … pai te pierduse si acum te-am regasit. Vrei nu vrei, o sa te pun in blogroll ca sa intru mai des, dar daca promiti ca iar pui poze cu gagici!😀

  4. Iulia 31 May 2010 at 1:07 am #

    Frumosi pantofii🙂

Leave a Reply

