Rochii haute couture..somewhat

9 May

De cand tot ma tin sa scriu despre aceste rochite atat de dragute dar atat de minuscule si scumpe…in fine, este vorba despre un magazin cu rochii de ocazie, ca tot a inceput sezonul nuntilor. In sfarsit am vazut niste rochite intr-un magazin de la noi in afara de Irina Shrotter si Alb si Negru. Firma se numeste Cielle si are un magazin in Baneasa mall la etajul 2, si un site destul de bine structurat de unde am si luat niste poze.

Gasiti aici rochite de la cele mai mici pana la rochii lungi cu preturi intre 500 si 1000 lei. Tendinta este de a face rochii foarte frumos lucrate, cu tot felul de aplicatii deosebite pe care, intr-adevar nu le gasesti in mod normal pe o rochie din comert. Insa problema este ca nu toate persoanele, adica majoritatea, nu sunt perfecte sa le imbrace. Pentru mine cel putin, nu sunt potrivite si chiar nu merge: mini, corset si tocuri…cam mult

   

10 Responses to “Rochii haute couture..somewhat”

  1. Corina 10 May 2010 at 9:05 pm #

    Tinute foarte faine de club au astia de la BSB….si cam tot pe la acelasi preturi.

  2. Iulia 12 May 2010 at 9:12 pm #

    Prima rochita e faina tare !

  3. maddy 14 May 2010 at 1:49 pm #

    m`am uitat si pe site, nu pot sa spun ca sunt genul meu de rochii. majoritatea sunt foarte scurte si stramte si daca m`as duce cu asa o tinuta la o petrecere n`as putea sa mananc si sa beau nimic.
    plus ca foarte putina lume e avantajata de asa rochii minuscule.
    rochia nr 3 din poze, corsetul si mini e cam mult, si scurt si decoltat, ai dreptate.

  4. maddy 14 May 2010 at 1:50 pm #

    PS: si sunt foarte scumpe.

  5. Lavy 14 May 2010 at 2:10 pm #

    daa, pai mi s-au parut interesante pt ca nu am ami vazut pe nicaieri..arata chiar bine in magazin. par desprinse de pe covorul rosu…dar na, cine are treaba pe covorul rosu?🙂

  6. diemkay 14 May 2010 at 2:19 pm #

    wow. unele din ele par chiar foarte trashy, in special alea cu decolteul care ajunge pana la buric…nici moarta nu m-as imbraca cu asa ceva😀

  7. Iulian 16 May 2010 at 2:00 pm #

    Salut , esti dispusa la un schimb de bannere sau linkuri , daca da contact me eTr_4fun . Am si eu un blog dedicat pariurilor sportive !!! zilnic peste 300 vizitatori😉 !!

  8. Andra 17 June 2010 at 2:49 pm #

    Foarte misto rochiile astea! Dar cel mai mult imi place prima rochie.

  9. rochii de ocazie 7 July 2010 at 1:14 am #

    Par dragute, dar daca nu ai o silueta perfecta, nu pot fi purtate.

Leave a Reply

