TOP 10 produse cosmetice

21 Apr

Cred ca am mai avut un astfel de articol..in fine sa reactualizam:D

Provocarea este de la Ruxi

Deci..ce-mi place mie, pana acum doar creme in rest sunt cam imuna sau tot incerc tot felul de nebunii.

1. Crema de ochi Alverde

2. Crema de fata pentru noapte ten gras cu trandafiri salbatici Alverde

3. Crema de zi tot de la Alverde fluid de perle dar nu pot sa ma edific inca daca e chiar ideala.

4. Crema de corp Nivea cu ulei de migdale

5. Crema de maini Arnica Ives Rocher.

6. Farduri trio Seventeen

7. Gel de dus Dove

Si cam atat..sunt pretentioasa, ce sa mai:)

Am mai incercat sa fac si eu o lista in imagini dar nu este nici aceasta foarte completa Favourites

3 Responses to “TOP 10 produse cosmetice”

  1. Iulia 21 April 2010 at 8:50 pm #

    Hehe, ce-mi place leapsa asta. Trebuie sa o onorez si eu cand o sa-mi permita timpul dar pana atunci imi face sa o citesc pe alte blogurišŸ˜€.

  2. Parfumuri 21 May 2010 at 6:30 pm #

    tot gel de dus Dove folosesc si eu. Imi place foarte mult

  3. Andra 17 June 2010 at 2:56 pm #

    Cel mai mult imi plac cremele de la Yves Rocher, Nivea si Dove. Sincera sa fiu Alverde nu am incercat.

Leave a Reply

