My hair, my obsession

17 Apr

Sau din ciclul Lavy la coafor:))  De data asta am comandat produse Joico pentru hidratarea parului de la un salon bucurestean. Am cheltuit 125 de lei pe un sampon Moisture Recovery si masca din aceeasi gama. Pe site mi se promitea fericirea asa ca eu am decis sa o cumpar! Am facut ordine la baie si am folosit produsele astea apropae 3 saptamani pana cand, parul meu era atat de uscat pe lungime incat l-am tuns (din nou). Dupa ce l-am tuns considerabil, varfurile erau din nou si mai uscate, deci am renuntat de to si am trecut iarasi la Kerastase (o alegere mult mai buna).

Ramanand cu produse aproape pline, am discutat cu persoana care mi le-a vandut sa vedem ce putem face si mi-a spus sa ma duc sa facem un test, ca poate nu stiu eu sa ma spal:)) cred ca asta a vrut sa zica.. Bineinteles dupa ce au mirosit alea 10 min, au inceput sa-mi impuieze capul ca m-am decolorat eu la par, ca parul este asa  de la vopsea (nu m-am mai vopsit de un an:)), ca am o problema cu scalpul ca mi se ingrasa f repede si sebumul aluneca pe firul de par si…Eu in gand: se usuca?:))

Ce sa zic, a fost o situatie destul de jenanta ca eu ziceam ca se face ghemotoc si nu il pot descurca, iar tipa care m-a spalat s-a apucat sa dea cu masca si sa traga de el pieptanandu-l cu degetele doar sa-mi demonstreze ca uite ce bun e. Eu credeam ca masca o aplici si o lasi sa actioneze…Intr-un final un pic lacrimogen in care s-a atacat femeia ca i-am zis eu ca produsul mi-a stricat parul, mi-a dat banii si pe usa am fost dusa. Yupii!

Partea proasta e ca iarasi m-am tuns, partea buna este ca am 125 de lei bani de shopping pentru alte minunatii destinate parului! A, si am testat si Joico: NOT, nu pentru mine cel putin.

14 Responses to “My hair, my obsession”

  1. Ema 17 April 2010 at 3:12 pm #

    Nu exista samponul universal, indiferent de marca sau de cat costa. La salon am incercat mai multe tipuri de produse, inclusiv Joico. Ma mir ca nu ti-a recomandat tot setul K Pack … Vechea poveste: e vina clientului. Chiar vinerea asta am avut o discutie cu distribuitorul pe Brasov de la care cumparasem o gama intreaga de sampoane (de firma…). Problema era slaba calitate la cele pentru par vopsit… Raspunsul primit: clientele nu stiu sa se spele pe cap. Ei, ma lasi! Numai sa nu schimbe produsele. Am sa sun oricum la firma mama de la Bucuresti…

  2. Lavy 17 April 2010 at 3:32 pm #

    Hmm deci se intampla mai des..Ma bucur ca am scapat de ele anyway!
    Acum caut un balsam de par bun caci sampon mai am pe acasa..dar caut pret mai mic macar daca nu e bun sa nu imi para rau

  3. anais 17 April 2010 at 4:27 pm #

    am folosit si eu Joico (KPak) fara niciun rezultat vizibil. chiar mi-a parut rau dupa banii cheltuiti.

    • Lavy 19 April 2010 at 3:32 pm #

      opa, deci nici ala nu e bun, ha?

  4. Iulia 17 April 2010 at 10:17 pm #

    Bine ca n-am dat atatia bani… Mai bine-mi iau altceva😀

  5. Not Beautiful Enough 19 April 2010 at 5:53 pm #

    De unde l-ai luat de la Cristina Catana cumva?
    Incep sa imi fac griji daca chiar au produse originale in cazul asta…
    Offf chiar sincer si mie mi se pare ciudat ca nu ti-a mers bine cu el dar mai stii, probabil parul nostru actioneaza intr-adevar diferit.

    • Lavy 21 April 2010 at 9:01 am #

      da, de acolo…de ce?

  6. Not Beautiful Enough 19 April 2010 at 5:53 pm #

    Ah si scuza-ma super ca ai luat banii inapoi.

  7. Not Beautiful Enough 19 April 2010 at 5:54 pm #

    Ai o provocare la mine pe blog!!!

  8. Roxana 23 April 2010 at 12:01 am #

    Avand in vedere ca esti fan Alverde, de ce nu incerci unul de la ei? Eu am unul, notat de Oko Test ca fiind foarte bun, cu hibiscus, ma enerveaza pe mine ca-mi lasa parul prea moale, dar al tau fiind atat de uscat ar putea beneficia de pe urma acestei trasaturi.

  9. Lavy 23 April 2010 at 8:44 am #

    am luat o mostra de Alverde sampon si nu mi-a palcut deloc, nu-mi curata parul suficient. Faza este ca parul meu este gras la radacina si uscat la varfuri..

  10. Elvira 13 May 2010 at 7:46 am #

    eu cumpar joico si babor de la cristina catana de vreo 4-5 luni si mi s-au parut ok. produsele sunt bune si n am avut probleme. si eu am avut o problema cu scalpul dar dupa ce n am mai folosit balsamul pe scalp problema a disparut. sincer nu stiam ca balsamul nu trebuie folosit pe scalp.

    • mylady 5 February 2014 at 8:36 am #

      Eu am folosit samponul impreuna cu masca din gama Kpak si samponul si masca din gama Moisture Recovery. Eu am parul gros si era foarte deteriorat, dar la mine au functionat. A durat ceva pana sa simt o diferenta, dar dupa un an pot spune ca parul meu din uscat incepuse chiar sa se ingrase dupa 3 zile si din cat de multe fire rupte gaseam pe chiuveta cand ma pieptanam nu mai gaseam aproape deloc. si cand zic fire rupte ma refer nu ca imi picau ci se rupea pur si simplu o bucata din firul de par. Ele sunt produse bune, si isi fac efectul dar in timp, nu dupa o luna-doua.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Masca de par Balea pentru stralucire « Beauty Republic - 21 January 2013

    […] de par si produse de ingrijire a parului. De aceea, am tot incercat diverse sampoane, balsamuri si masti. Recunosc ca nu prea imi plac uleiurile si spray-urile leave-in. Cat despre fixative, nu folosesc […]

Leave a Reply

