Pe tocuri?

11 Apr

La 1m 60 cm raspunsul este evident DAAAAA!!!!!!!

                 

Aud zilele trecute la Euforia pe una zicand ca tocurile in timpul zilei nu sunt OK. Adica, na, se stie asta…what?? Habar n-am cine era ca Euforia a decazut mult in ochii mei, prin urmare am schimbat rapid canalul. Si totusi am ramas cu un semn de intrebare. Care-i faza? Mama se duce pe tocuri la serviciu de o viata..cum adica nu e potrivit sa iti pui tocuri in timpul zilei?

  Ok, tocuri de 12 cm cui , sa zicem ca dau spre club asa. La 8 dimineata in drum spre munca chiar arata de parca de acolo vii🙂 Insa de la situatia asta specifica pana la a generaliza…e cale lunga. Imi vin in minte o mie de moduri si locuri in care poti purta pantofi cu toc. Clar, eu sunt PRO tocuri day&night. Toc = eleganta, distinctie, parerea mea.

Ca exista si tocuri “moartea pasiunii” e alta poveste. Pe astea chiar va rog  daca trebuie sa le purtati, faceti-o doar ziua!

    

15 Responses to “Pe tocuri?”

  1. Iulia 11 April 2010 at 11:10 am #

    Imi plac cele din poza “not1”😀. Sunt fix stilul meu. Si da, si eu port tocuri mai ales ca am 158 :)).
    Votul meu este tot “pro tocuri day &night”.

  2. Stefania83 12 April 2010 at 9:44 am #

    Si eu sunt pro tocuri tot la 1m60.In ultmia vreme din cauza a mii de treburi a trebuit sa renunt un pic la tocuri si din pacate piciorul meu s-a latit.Asa ca, incet incet revin spre tocuri.Nu exagerate dar acolo un pic de toculet nu strica.

    • Lavy 14 April 2010 at 7:22 pm #

      nu stiam ca si talpa foarte plata afecteaza piciorul

  3. Mirela 12 April 2010 at 10:55 am #

    Buna! Ai o provocare la mine pe blog🙂

  4. Andrei Lefter 12 April 2010 at 11:27 am #

    Eu sunt, in primul rand baiat (deci n-am treaba, dar imi dau cu parerea) si in al doilea rand sunt contra tocuri nici day nici night (poate doar la ocazii si nu la o purteare zilnica) din pure motive medicale. Tocurile dauneaza grav sanatatii. Deci Lavy te rog sa nu te mai plangi de dureri de spate atata timp cat esti PRO tocuri. Nu conteza ce inaltime ai. Unii prefera fetele de 1.60 in defavoarea celor de 1.90😉

    • Lavy 14 April 2010 at 7:22 pm #

      da da…tocuri comode port eu:P

  5. clarra 12 April 2010 at 1:39 pm #

    Lavy, sunt sigura ca recomandarea de a nu purta tocuri in timpul zilei venea din partea unui ortoped, nicidecum a unui beauty adviser. Sfatul ortopedului e sa nu porti tocuri 8 ore (adica in timpul zilei, cat esti la serviciu), ci maxim 3-4 ore.

    Eu port in general talpa joasa, mult mai practica si mai comoda. Tocuri port doar la ocazii. Si nu, nu sunt mai putin feminina. Si nici nu omor pasiunea.

  6. Lira 12 April 2010 at 6:38 pm #

    plus de asta, talpa exagerat de joasa, fara niciun toculet cat de mic (cum au majoritatea balerinilor) este considerata la fel de daunatoare ca si tocurile inalte.

    si eu port, la putin peste 1.65, dar cred ca as purta si la 1.80, imi plac foarte foarte mult.

  7. natty 13 April 2010 at 7:36 am #

    eu am 1 74 si imi plac tocurile dar nu prea port pentru ca devin automat cea mai inalta din orice grup (chiar si mai inalta decat majoritatea baietilor)
    mai port ziua kitten hills dar nici mie nu imi plac (chiar ca sunt moartea pasiunii)
    balerinii mi se par sexy daca sunt purtati in tinute adecvate …

  8. Maddy 13 April 2010 at 12:02 pm #

    eu am 1.77m dar port tocuri. nu exagerate, cele mai mari sunt de 10.
    din pacate inaltimea nu`mi permite sa port tocuri si pantofi platforma, vad ca sunt foarte la moda dar totusi am si eu limitele mele.

    • Lavy 14 April 2010 at 7:24 pm #

      platforma =diferit de tapa ortopedica..acu am aflat si eu:))

  9. Gaby 15 April 2010 at 7:16 pm #

    offfff
    Vezi cum încep? Eu sunt cocostârc şi-n pantofi sport, dar am şi sandale cu platformă şi o să le port, chiar dacă-mi rup gâtul pe ele🙂

  10. Andra 17 June 2010 at 2:59 pm #

    Eu sunt pro incaltamintea in care te simti bine. Evident ca un toc da bine la un eveniment sau la o iesire in oras, dar la servici merge si fara toc.

  11. aness 4 December 2010 at 9:53 pm #

    eu sunt pasionata de tocuri la un eveniment o iesire in orash sau ceva merge tocurile:x

  12. Bianka 22 May 2011 at 7:51 pm #

    Pana acum purtam conversi si skateri, dar m’am decis sa nu le mai port pentru ca sunt fata, si fetele sunt facute pentru a fi elegante !
    ” Tocurile sunt facute ca femeie sa calce lumea in picioare intr’un stil elegant”.
    Acum port tocuri si sandale, si le ador!
    Si observ ca lumea nu ma mai considera ’emo’ din cauza faptului ca incep sa fiu eleganta.
    Pro tocuri !❤

Leave a Reply

