Amsterdam – un oras pentru femei

19 Mar

Bla bla, barbatii au Red District si coffee shop-uri..ei si? Sunt mult mai multe atractii fun pentru noi femeile. Dintre toate locurile in care am fost, Amsterdamul mi s-a parut cel mai feminin si explicatia este simpla. Deci iata atractii adevarate:

Muzeul gentilor

De la cele crosetate, la cele mini bijuterii, genti de designeri, genti de vedete, genti ciudate, toate specimenele acolo erau. Nu stiu cine a avut ideea asta dar un astfel de muzeu parca este facut pentru mine:)

Muzeul diamantelor

Desi este mai mult un fel de magazin cu vanzare de bijuterii, are si cateva unelte de prelucrare a pretioaselor, ceva explicatii, cateva replici dupa piese celebre. Interesant!

Muzeul lalelelor

Preferatul meu, desi este tare mic, pozele, imaginile, florile, explicatiile despre cum olandezii cultiva lalele pe campuri doar pentru bulbi si cum arunca florile ca impiedica bulbul sa creasca, sunt de-a dreptul socante. Practic daca vreti sa prindeti maldare de lalele la preturi de nimic, vizitati Olanda pe la inceputul lui mai. Ah, lalelele sunt originare de prin Asia(Himalaya parca) si au fost aduse in Europa de catre turci:)

                      

Muzeul Madame Tussaud

Eh o sa intelegeti la ce ma refer cand veti putea sta la o cafea cu George Clooney, in pat cu Robbie Williams, la o premiera cu Johnnie Depp, la sala cu Beckam, in club cu Justin…cam multe variante, nu?🙂

Casa Muzeu Van Loon

Este una dintre mai multe case care au apartinut unor vechi si prestigioase/bogatase familii olandeze si care acum au fost transformate in muzee. De asemenea se inchiriaza pentru diverse evenimente. Nu red ca v-ar displacea sa intrati in celebra camera unde au luat masa regina Beatrix cu Vladimir Putin si sotia! Interioarele sunt impresionante si daca sunteti pasionati de amenajari interioare, aici trebuie sa ajungeti. Le gasiti pe toate in Amsterdam card.

          

7 Responses to “Amsterdam – un oras pentru femei”

  1. Gaby 20 March 2010 at 6:26 pm #

    La muzeul genţilor m-aş fi simţit şi eu bine. Nu sunt cine ştie ce împătimită a genţilor, dar mi-ar fi plăcut să le văd. Poate dacă ajung în Amsterdam, dau o fugă după ce scap din cafenele🙂

  2. baditaiulia 21 March 2010 at 12:05 pm #

    Foarte frumos. Imi place ca ne pov cum ti s-a parut tie si ne spui si ne inveti si ce-ar putea sa vizitam cand ajungem acolo😀. Good job, girl ! :*

    • Lavy 22 March 2010 at 8:07 pm #

      🙂 Mersii
      ne-am saturat de reclame, nu? cel mai bine e sa spunem adevarul

  3. baditaiulia 23 March 2010 at 1:47 pm #

    Asa e😀 !

  4. Not Beautiful Enough 8 April 2010 at 11:56 am #

    Cel mai reusit mi se pare Johnny Depp.

  5. raluka 9 April 2010 at 3:08 pm #

    hmmmmm..multumesc fain pentru info!;)

  6. Andra 17 June 2010 at 3:11 pm #

    Superb Amsterdamul! As merge oricand acolo. Olanda este una din tarile mele preferate. Cel mai mult mi-au placut plimbarea cu vaporasul pe canale, plimbarile pe stradutele lor tipice, piata de flori, si fabrica de diamante Coster.

Leave a Reply

