Shopping la Amsterdam

17 Mar

Nu am afirmat niciodata ca sunt o shopaholica dar parca mi-e rusine cu poza asta:) Sa-i zicem lipsa de timp sau lipsa de chilipiruri gasite..in fine, rezultatul a fost aceste 2-3 achizitii. Da, am ajuns si la Amsterdam si ma bucur pentru ca este un oras la superlativ si voi scrie si despre atractii etc vazute prin ochii mei. Momentan insa am zis sa trec direct la ce intereseaza cu siguranta pe toate femeile: ce putem cumpara.

Zona de shopping a orasului este chiar centrul cu celebra Kalverstraaat la capatul careia gasiti si piata de flori.

FLORI

Bulbi, seminte, flori la cutie, borcan, vaza, conserva, cum vreti voi..insa foarte multe flori superbe, cat despre pret, eu zic ieftine mai ales daca achizitionai pachetele mai mari. Cu pana in 10 euro gaseai peste 100 de bulbi, combinati sau de un singur fel: lalele, zambile, narcise, bujori, lacramioare, gladiole, anemone, crini uriasi(vezi bulbul gigant) si multe altele.

INCALTAMINTE

La ultima mea escapada prin Italia, ma asteptam sa gasesc incaltaminte la greu insa am ramas dezamagita, exact cum am ramas acum socata sa vad atatea si atatea magazine de incaltaminte la Amsterdam. Fiind sezonul rece, erau multe cizme reduse, aprox 50 euro o pereche din piele. Eu zic ca merita daca aveti nevoie, bineinteles.

SUVENIRURI

Am ramas surprinsa de preturile suvenirurilor. A apus vremea cand dadeam 5 euro pe un amarat de magnet de frigider. Aici aveau atatea feluri de nimicuri deosebite, dragute si mai ales la pachete mari si ieftine. 10 magneti 12 euro. Asa da! Mi s-au parut interesante si chestiile care se vindeau pe la muzee si atractii, mai ales de la Science Center Nemo (fluturoiul magnetel este de acolo, 0.70 euro).

ACCESORII PENTRU CASA SI GRADINA

Am intrat in cateva magazine de decoratiuni interioare si nu-mi venea sa mai ies. Erau atat de frumoase si ieftine , fata de la noi cel putin. Si mai ales aveau lucruri cu iz vintage cum apar prin toate revistele de design interior. Oricum mi-a ramas in minte un abajur pentru o veioza 5 euro si era super elegant, lenjerie de pat care la noi se vinde la categoria lux(300-700 lei) acolo era 30 de euro. Cert este ca olandezii au bun gust si se pricep la amenajari si asta se vede peste tot: cladiri, piete, canale, muzee, case vechi, barci. Pentru mine cel putin, stilul lor asa degajat si nonconformist  cu spatii largi umplute de tot felul de nimicuri, multe tablouri pe pereti, postere, un amalgam de vechi si nou, este idealul de amenajare reusita. Si asta pentru ca da impresia de firesc, nimic nu e la milimetru, nimic nu e perfect asortat, este “each one in his own way” dupa cum am si vazut acolo un afis.

HAINE

Sunt destule insa trebuie sa va pregatiti si portofelele pe masura. Eu nu prea am vrut sa pierd vremea aiurea dupa haine si nu mi-a sarit nici nimic in ochi. jeansii i-am luat pentru ca erau ceea ce cautam la un pret ridicol: 15 euro. In rest nu m-am aventurat. De asemenea erau multe magazine de accesorii, bijuuri mai ales destul de ieftine 5-10 euro.

P.S. Atentie cu ce companie zburati! uitati-va bine pe bilet sa vedeti cate kg de bagaje aveti voie. Eu am plecat din tara cu 16kg fara sa am habar ca limita este 15! A fost destul de neplacut dar am avut noroc ca nu am facut cine stie ce shopping ca altfel chiar nu aveam pe unde sa le mai distribui!

5 Responses to “Shopping la Amsterdam”

  1. baditaiulia 18 March 2010 at 10:00 am #

    Foarte dragut review-ul tau despre Amsterdam. Imi place mult dl. Fluturoi :))😀

  2. Andrei Lefter 18 March 2010 at 10:00 am #

    Puteai sa pui si tu link (catre articolul meu cu drumul la Amsterdam)… poate vrea lumea sa stie!😀

    • Lavy 18 March 2010 at 7:01 pm #

      🙂 da, o sa intre acum ca ai anuntat…

  3. Maddy 18 March 2010 at 9:33 pm #

    frumoasa descrierea de shopping dar as vrea sa vad mai multe poze, obiective turistice pe care le`ai vizitat, etc, daca ai chef, bineinteles🙂

  4. not beautiful enough 19 March 2010 at 12:43 pm #

    Super…si eu e posibil sa merg in Amsterdam curand pentru ca prietenul meu locuieste in Belgia. Sper sa pot lua si eu ceva de pe acolo.

Leave a Reply

