Make up session

4 Mar

Pentru ca firmele corporatiste cauta cadouri cat mai ieftine si inedite pentru angajatii lor, se face ca de martisor mi s-a oferit o sedinta de machiaj cu make up artisti profesionali coordonati de Alexandru Abagiu in persoana. OK, super! Bineinteles ca m-am inscris instant si mai mult, am fost chiar de 2 ori la teste.

Si acum concluziile mele dupa 2 sedinte profesionale de machiaj cu produse L’oreal:

1. Alexandru Abagiu era prezent la locatie insa probabil a fost obligat asa pentru reclama pentru ca nici macar nu a dat vreo sugestie, nici macar nu s-a uitat la vreun machiaj. Erau 5 fete care “munceau”.

2. Nu se dadeau mostre, mini produse gratis, nici macar o floare desi aveau o ditamai vaza cu frezii..tot de decor bineinteles.

3. Cel mai naspa lucru: nu te demachiau inainte de machiaj. Eu am fost de 2 ori si nici nu au deschis subiectul. Ba mai mult, i-am zis unei tipe ca sunt data cu fond de ten si pudra si mi-a aplicat din nou peste corector, fond de ten, blush si tot tacamul..ca lasa, nu sevede!

4. De fiecare data m-au machiat cu maro, foarte discret aproape deloc sesizabil prima data. Ca ele u au timp sa faca un altfel de machiaj.

5. Rimelul folosit, acelasi, dat intr-un singur strat, nu avea nici un efect mai ales ca eu am genele lasate in coltul exterior si trebuie insistat sa le intorc.

6. De fiecare data am fost umpluta de fond de ten si pudra si blush si corector si iluimnator si mai stiu eu ce.

7. Fardurile s-au pliat dupa cateva ore. 

Am ramas cu senzatia ca eu stiu sa ma machiez mai bine si chiar am primit multe complimente pe tema asta:)

   

12 Responses to “Make up session”

  1. Camelia 5 March 2010 at 9:04 am #

    Prietena mea cea mai buna lucreaza la L’oreal, si nu cred ca vreodata a primit ceva de la job. Poate ocazia sa cumpere produse cu 5 zile inainte sa apara pe piata,dar atat

  2. Lavy 5 March 2010 at 10:10 am #

    hmmm eu am auzit ca mai dau la angajati…

  3. simona 5 March 2010 at 4:45 pm #

    asa se intampla cand sunt mai multe fete de machiat….treaba tre sa mearga repede, machiajul se executa rapid si basic :(…si desi toti ar trebui sa ne facem meseria ca la carte indiferent de clienti..nu se intampla mereu asa.
    si eu am ramas dezamagita de multi hairstilisti si de multe ori mi-am zis plecand de al coafor…mai bine am tundeam singura acasa😀😀, la fel si la machiaj…si de multe ori sunt de parere ca anumite lucruri le pot face eu de 100 de ori mai bine…de exemplu, cand merg sa ma epilez, cosmeticiana nu va sta niciodata sa-mi smulga si ultimul fir de par asa cum fac eu acasa…la tratamentul facial la fel…nu-mi curata decat 20% din punctele negre, in timp ce eu acasa cu rabdare si migala imi scot cam 80 % din punctele negre…si tot asa

    • Lavy 5 March 2010 at 6:14 pm #

      deci tu esti make up artist? totusi eu ma machiez mai repede! si mai complex! ar trebui sa aiba ceva dexteritate profesionistii, zic eu!

  4. simona 5 March 2010 at 7:33 pm #

    lavy, la mine te referi?
    nu, nu-s make-up artist, sunt stilistul de la revistele Joy si Avantaje…si ama vut diverse experiente cu make-up artisti si hair stilisti…unele bune, altele mai putin bune…sau poate n-au fost pe placul meu fiindca e greu sa-i multumesti pe toti. Probabil nici eu nu-mi multumesc toate cititoarele cu editorialele de moda, si poate si ele zic despre mine ca n-am habar si ca pana si ele ar face tinute mai inspirate…tot ce pot sa spun este ca in spatele fiecarei povesti se afla anumite motive si explicatii si cum si eu am fost criticata fara ca cei care faceau asta sa stie macar cata munca, obstacole si reguli se ascund in spatele unui editorial, nici eu la ramdul meu nu-mi permit sa judec fara sa stiu intreaga poveste…

    • Lavy 7 March 2010 at 12:46 pm #

      dap, normal aici era in 15 min si probabil ca asta a fost motivul pentru care nu au impresionat prea mult…pe de alta parte m-a deranjat enorm ca nu demachiau. Asta chiar nu are nici o scuza.

  5. Roxana 7 March 2010 at 11:32 pm #

    Stiam eu ca nu-mi place L”oreal din niciun punct de vedere.

  6. Sim 12 March 2010 at 10:18 pm #

    Te asteapta un premiu pe blogul meu (pentru ca te numeri printre noile mele descoperiri in materie de blog-uri lovely)

    • Lavy 17 March 2010 at 7:25 pm #

      Mersi Mersi mersi! Mi-ai facut o surpriza tare placuta:)

  7. baditaiulia 15 March 2010 at 6:48 pm #

    In Romania totul se face in bataie de joc. Mai ales daca e ceva “moca”. Niciodata nu-si vor da silinta sa iasa bine ca pana la urma e renumele lor in joc “L’oreal”. Si cand zici “L’oreal” nu zici “Mac” dar nu poti afirma ca zici “Ruby Rose”.
    Macar pot da dovada de seriozitate.

    Iti doresc o zi buna si te astept si pe la mine!

  8. not beautiful enough 17 March 2010 at 11:54 am #

    Ma bucur ca am citit si experienta ta. Chiar am vazut o sedinta de machiaj cica profesionala de la Bagiu care intr-adevar a realizat un machiaj frumos al ochilor in schimb nu vedem urma de produse de curatre demachiere acolo si mi se parea ca lucra in sila.

  9. Lavy 17 March 2010 at 7:27 pm #

    he’s too cool probabil:D
    Apropo, l-am zarit si pe Galatescu ala prin Debenhams facea o sedinta ceva..mama ce figuri avea!

Leave a Reply

