Forfecuta la 3.5 lei si cum unele lucruri ieftine sunt bune

17 Feb

Nu este o mare descoperire sau ceva fabulos, dar daca eu nu m-am prins la timp, poate mai sunt si altii ca mine. Probabil ca si voi sunteti tentati mereu sa va luati ceva mai scump (calitativ) ca e frumos ambalat, ca se afla in multitudinea de produse de la Carrefour, ca va suna bine brandul.. Ei o simpla forfecuta pentru cuticule mie imi spune ca deseori aruncam banii pe geam. Cum mi se stricase cea veche, cautam cu disperare alta la fel de buna. Stiam ca pe timpuri gasisem la 3.5 lei in IDM o super forfecuta, dar na..calculand timpul pana acolo..am zis ca merge sa-mi iau una de la hypermarket la 17 lei (cea mai ieftina).

Bineinteles ca am ajuns acasa si am constatat ca e proasta. Apoi am zarit la metrou la magazinele acelea cu de toate cosmetice forfecuta mea de 3.5 lei. Am si pozat-o sa o fac vedeta:) Este super ascutita si prinde tot, pe bune v-o recomand, plus ca tot pe acelasi sistem mi-am luat de la Sephora un aplicator de pudra 18 lei iar la metrou era 2lei!

Prinde bine sa fim mai practici din cand in cand. Sper sa va fie de folos articolul!

6 Responses to “Forfecuta la 3.5 lei si cum unele lucruri ieftine sunt bune”

  1. thcgirl77 18 February 2010 at 12:11 pm #

    am o forfecuta de 25 de lei, luata acum cativa ani, ar fi mers si acuma bine daca nu o folosea prietenul meu la toate prostiile.
    daca e sa cedeze complet voi cauta una mai ieftina.

  2. dulcik 18 February 2010 at 8:43 pm #

    Nu intotdeauna tot ce e scump e si bun

  3. Gaby 19 February 2010 at 9:16 pm #

    La categoria accesorii am început să mă uit la buticurile de la metrou. Cum ai zis şi tu, Lavy… la Sephora am dat 12 lei pe un burete, la metrou 3 lei.

  4. anais 20 February 2010 at 2:46 pm #

    mai e si cea rosie de la metrou la 5-6 lei. foarte buna

  5. alina 9 September 2010 at 12:44 pm #

    buna este si forfecuta marca Singer. e pe verde. pe la 7 lei.
    PS: a inceput sa imi placa blogul tau. si-am ajuns aici la o cautare dupa dana budeanu😀

    • Lavy 11 September 2010 at 8:06 am #

      mersi de sfaturi si de aprecieri!

Leave a Reply

