D&G spune tot

17 Feb

Iata cam ce imi place mie inca de vara trecuta si se pare ca le-a placut si celor de la D&G: jeansi, cizme, culori naturale, chestii practice si tineresti total purtabile. Se pare ca aceasta criza a dat iama bine in fashion industry de fac astia asa haine pe care le poti lua direct de pe podium si sa te imbraci cu ele…daca te tine buzunarul bineinteles :) 

 Ma tot uitam la colectii, tot schimbam designerii si am descoperit colectia asta primavara-vara 2010 D&G. Mi-a placut atat de mult incat am renuntat sa-mi dau cu parerea despre trenduri, croieli si mai stiu eu ce. Am renuntat sa pun tot felul de poze cu lucruri complicate. Practic vorbind, oricine se poate imbraca asa.

   

Si chiar cred ca nu trebuie sa te pricepi prea mult, ci doar sa stii de unde sa te inspiri. Micile detalii conteaza. Anul trecut chiar am gasit din intamplare o esarfa care avea culorile “cravatei” de mai jos, tot D&G, si mi-a fost util sa stiu cum sa o port sa dea bine (prima poza).

 

Sursa poze elle.com

5 Responses to “D&G spune tot”

  1. thcgirl77 18 February 2010 at 12:09 pm #

    cand ma gandesc cat costa aceste haine care arata fara pretentii….auch.
    prefer oricand sa salivez o o colectie couture decat sa vad jeans uzat si piele intoarsa.
    sper sa nu aiba parte de un comback camasa de jeansi.

    • Lavy 22 February 2010 at 5:22 pm #

      🙂 Stai ca eu ma refeream la altceva. Si mie imi plac haine couture etc dar unde sa le porti? eu cautam inspiratie pt zi de zi asa..

      • thcgirl77 22 February 2010 at 6:25 pm #

        pai niciunde dar imi place sa ma uit la ele (in poze)

  2. dulcik 18 February 2010 at 8:41 pm #

    Eu sunt o fana a acestei firme …mereu imi cumpar cate ceva de la aceasta firma atunci cand calatoresc … sunt ele ceva mai scumpicele dar sunt de calitate

    • Lavy 22 February 2010 at 5:23 pm #

      norocoaso!

Leave a Reply

