– shopping – Londra- reduceri –

10 Feb

Din pacate nu am avut ocazia sa vizitez Londra, cat despre perioada reducerilor, n-am prins-o pe nicaieri in strainatate. Dar nu este cazul sa ma impacientez, macar prin ochii si pungile altora si tot am ajuns pe Oxford Street, taramul unde reducerile sunt atat de mari incat este coada in fata magazinelor!!!

Pentru a ne clati putin ochii am pus pozele de mai jos facute de un reprezentant al sexului masculin!  Si baietii fac shopping!😀 Si cateodata sunt destul de draguti sa ne cumpere si noua cate ceva:)

Magazine vizitate: “Tezenis, H&M, Zara, Mexx, Primark, Pull&Bear, Debenhams, Marks&Spencer, Selfriges, JDSports, TieRack si inca cateva  :)”    

8 Responses to “– shopping – Londra- reduceri –”

  1. dulcik 11 February 2010 at 11:46 pm #

    Super interesant blogul tau te-ar interesa un link exchange cu blogul meu http://blog-feminin.blogspot.com/ o seara cat mai buna

    • Lavy 12 February 2010 at 2:43 pm #

      mersi, te-am adaugat!

  2. Deea 13 February 2010 at 8:17 am #

    Sa stii ca ai totala dreptate si baietii fac shopping…par extrem de plictisiti cand ne aud p noi abordand acest subiect si cu toate astea abia asteapta sa dea iama in magazine🙂. cu toate astea imi place ca sunt extrem de sufletisti si mult mai atenti la partenere decat noi – fa-le listuta si termina cu tine inca din prima zi:). Asa a fost cazul meu cel putin:D

  3. Not_Beautiful_Enough 13 February 2010 at 12:44 pm #

    Eu am prins si in Grecia si in Belgia, In Belgia, in Bruxelles am mers pe Rue Neuve in prima zi de reduceri…a fost GROAZNIC. Sa nu va mai plangeti ce invalmaseala e la noi de reduceri. Acolo era iadul pe pamant de abia aveai loc sa mergi pe strada iar magazinele populare ca Bershka, Zara, Pull and Bear, etc erau pline pana la refuz si hainele aruncate pe jos. E posibil sa iti mai fi spus asta dar o repet pentru ca pe mine m-a frapat foarte tare.

  4. Lavy 13 February 2010 at 5:49 pm #

    hmm nici asa nu e bine ca eu nu am rabdare si nu suport aglomeratia!

  5. oriflamista 9 November 2010 at 10:07 am #

    stii in ce perioada din ianuarie sint reducerile finale, de pina la 70%? vreau sa imi iau avion sa imi fac cumpaarturi in house of fraser in londra dar nu mai tin minte cind au reduceri

    • alin 19 December 2010 at 10:20 am #

      Salut,
      Ai aflat cumva in ce perioada a anului sunt reduceri in Anglia.
      Ai cumva site-uri cu out let-uri in Londra si imprejurimi?
      Mi-am cumparat bilete in ianuarie si as vrea sa stiu daca pot sa fac si shopping.

  6. Lavy 19 December 2010 at 10:36 am #

    Londra este super surprinzatoare. La ei reducerile incep pe 27 Decembrie! Si tin pana la sfarsitul lui ianuarie, gen 26 ianuarie. Ca recomandari am inteles ca spre sfarsitul reducerilor gasesti multe chestii la 10 lire sau mai putin. Imediat dupa Craciun au reduceri la pachetele de Craciun mai ales.
    Oricum Londra e cea mai tare destinatie de shopping din Europa. Spor!

Leave a Reply

