Noile sampoane Garnier

4 Feb

Am fost in weekend la Carrefour si am zarit noua gama de sampoane si balsamuri pentru par Garnier. Chiar nu auzisem de ele si am ramas surprinsa ca erau muuultee. Ce pot sa zic era un raft imens intreg numai cu ele..pentru toate tipurile de par, toate combinatiile. Ambalajele super dragute in multe culori, exact cum imi place mie, si mai si miroseau tare frumos.

Eh, noroc ca nu sunt eu genul impulsiv la cumparaturi. Ce naiba, un sampon de 250 ml la 5 lei? Sa mai fie si natural? Si bun? Ne, pe mine nu ma pacaleste nimeni in halul asta:) Nu glumesc, preturile incep de la 5.5 lei pana pe la 7.5 lei in conditiile in care pana si un sampon Nivea, sau Elseve sau oricare costa 9 lei. Si alea oricum nu sunt bune de nimic.

Ca dovada ca am dreptate, am si gasit un review despre unul dintre ele in blogosfera..Click aici pentru detalii.

12 Responses to “Noile sampoane Garnier”

  1. Camelia 5 February 2010 at 9:21 am #

    Nu ma dau in vant dupa produsele Garnier. Vopseaua se decoloreaza foarte repede, crema (eu am avut nutritionist) este foarte dura si iritanta, iar samponul nu-mi place cum miroase (am avut din acelas verde, pt volum). Sunt niste produse submedii fabricate pentru Europa de est, deci si pretul , si calitatea sunt joase

  2. Lavy 5 February 2010 at 10:13 pm #

    Eu mi-am stricat parul cu vopseaua Garnier ani de zile:) si am mai avut diverse produse ultimul un deo roll on minerals din ala..vraja marii

  3. Andrei Lefter 8 February 2010 at 10:38 pm #

    Vedeti cum sunteti!? Daca e scump “wow!!! da ce, ori e din aur!?!?” daca e prea ieftin “…sigur e o porcarie facuta pe vapor”. Si aveti dreptate!😀

    • Lavy 9 February 2010 at 4:02 pm #

      sampon la 5 lei si are ambalajul frumos..cam cat crezi ca a costat sa il faca?:)) 1 leu?

  4. Ema 13 February 2010 at 5:59 pm #

    Imi place “agresivitatea” din postare. Din pacate, aceste produse sunt de o slaba calitate. Succesul acestor produse este garantat de pretul mic si reclama aproape zilnica de la televizor. Firma producatoare a ales: investeste in reclama, plus principiul “la fiecare minut dai de-un prost”= profit. Noi trebuie sa ne informam si sa alegem produse bune.
    Ema, Brasov

    • Lavy 15 February 2010 at 12:45 pm #

      hmm..e cam greu insa sa ne dam seama care sunt acele produse bune! toata lumea stie care sunt naspa, dar care sunt bune?

  5. yeye 24 March 2010 at 8:41 am #

    Eu am cumparat 2 sampoane de-astea din pura curiozitate si sunt f.f. incantata de cel cu ou. Si da, ma bucur ca e la pretul la care ar trebui sa fie toate produsele . Vi-l recomand ! Iar tie iti recomand sa-ti scoti fitzele din cap . Mareee articol ai scris tu ! A dat trend-ul “bio” in voi toti . . .

  6. Lavy 24 March 2010 at 3:45 pm #

    lool
    inseamna ca parul tau este perfect! cred ca de aia e bun samponul al 5 lei:)

  7. yeye 25 March 2010 at 11:14 am #

    De snobism ai auzit? Da , e bun un sampon de 5 lei . E la fel de plin de chimicale ca orice alt super-sampon pe care tu din SNOBISM dai de 3-4-5 ori mai mult.

  8. Alexandra 6 July 2010 at 10:06 pm #

    exact asta am spus si eu la inceput si crede ma ca nu doream sa mi pun asa ceva in par.dar treptat mi-am schimbat parerea.prima oara am folosit balsamul cu ou si nu mi-a placut.Dar am incercat si balsamul cu ulei de avocado si unt de karite si sunt ff multumita.azi am cumparat a doua sticla de balsam si de curiozitate am luat si sampon.Eu care mereu foloseam produse de la salon si masti scumpe,sunt multumita si de un balsam care costa de 5 ori mai putin decat unul profesional.vreau sa va spun ca imi pare rau ca e prea mic :)) am parul foarte lung si o sticla ma tine doar 3 spalari…adica o saptamana..

  9. Lavy 7 July 2010 at 1:02 pm #

    parerile noastre sunt relative insa..pentru ca eu de exemplu nu pot sa cre ca ai un par sanatos si ca balsamul si samponul sunt bune daca tu folosesti o sticla de balsam pe saptamana! eu am parul ff incurcat si imi ajunge luni de zile..ma spal o data la 2 zile:)
    iti recomand Yes to carrots..e ditamai sticla..mai gasesti review-uri pe bloguri

  10. Inno 19 July 2013 at 4:11 pm #

    Eu am folosit balsamul cu avocado si m.am indragostit..l.am aplicat si parul s.a descurcat:)

Leave a Reply

