Brosele sunt fun

1 Feb

Mai tineti minte obiectele acelea antice bune de pus in muzeu pe care le purtau bunicile noastre? Brosele au fost dintotdeauna considerate elemente ale rafinamentului si elegantei, mai ales daca erau din aur sau argint si ornate cu pietre pretioase. La un moment dat erau f trendy la 1 Martie ca martisoare, sarma made in China, moda kitsch de dupa Revolutie.

Astazi brosele au fost reinventate, readaptate noului stil de viata dar si tendintelor din moda. Fara grija poti sa accesorizezi un pulover banal cu o brosa, sau poate sa o pui la o rochita de club. Pe langa aspect, eu le gasesc foarte utile, mai ales daca ai o haina cu rever si incerci sa o inchizi cumva: prinzi brosa si s-a rezolvat.

Despre forma, culoare si marime, o sa las pozele sa vorbeasca si imi pare rau ca nu am gasit blogurile romanesti care vindeau la greu modele superbe. Pe cea rosie crosetata de pe un blog am luat-o dar cine mai stie cum se numea…In general eu apreciez accesoriile stralucitoare cu pietre multe colorate, dar ca si brose imi plac mult acelea din material textil, flori, funde mari cu dantela, margelute tot ce se poate. Bineinteles ca sunt de bagat in seama si brosele animalute, sau insecte, am vazut niste broscute si niste gandacei de toata frumusetea:)

P.S. Vazusem o emisiune unde aratau brose vii:) insecte vii adica

     

 

One Response to “Brosele sunt fun”

  1. thcgirl77 2 February 2010 at 9:06 am #

    am auzit de brosele vii, cica in mexic se practica. recent a fost un caz in care o femeie a incercat sa treaca peste vama un carabus viu impodobit cu aur si pietre pretioase.
    eu nu port brose, in afara de una, o pun cand port sacou. e similara cu prima pe care ai postat`o (libelula), dar e o broasca testoasa, primita de la mama mea.

Leave a Reply

