Cat costa calitatea…

30 Jan

Au trecut vremurile cand aveam o singura pereche de incaltamine, 2 pulovere si niste blugi. Acum cu mai multe perechi, pentru diverse ocazii si gradul de utilizare a scazut, iar rezultatul ar trebui sa fie o garderoba impecabila. Asta pentru ca sunt luate de la niste firme cat de cat, nu Dragonul Rosu.

Sunt extrem de surprinsa de exemplele pe care vi le dau mai jos deoarece mie in viata mea nu mi s-au stricat hainele si ma refer la ani de zile, nu cateva luni, deci eu chiar sunt atenta cu ele. Si totusi…

Bocanci luati in luna decembrie 2009 de la Stone Creek, marca Wagoneer, pret aprox 200 lei

Bluza BSB

purtata de max 5 ori

pret 50 lei

Pulover Mango

purtat de max 5 ori

pret 80 lei

P.S. La un moment dat consideram ca pana si o pereche de pantaloni de trening pentru casa merita sa fie de la Zara si sa coste 80 de lei! Bine ca mi-au trecut ideile astea proaste caci in cateva luni s-au descusut intr-un hal si acum sunt impracticabili. Asta NU s-a intamplat si in cazul unora cumparati cu 10 lei din IDM care au 5 ani si sunt perfecti!

The ultimate! Camasa Bershka 50 de lei:)

Nu sunt o experta in calcat, da, sunt jalnica la acest capitol dar ce naiba cauta pata asta galbena pe camasa mea? Si cum naiba se poate rupe o camasa din material elastic ce im vine destul de larga? Am cumparat-o asta vara..deci nici de veche nu e…

 

12 Responses to “Cat costa calitatea…”

  1. Gaby 1 February 2010 at 3:47 pm #

    Au mai păţit şi alţii aşa. Mă refer la subsemnata.

  2. thcgirl77 1 February 2010 at 4:33 pm #

    wow niciuna din hainele mele nu a patit vreodata asa!

  3. Lavy 1 February 2010 at 5:21 pm #

    @Gaby…ce marci celebre erau?

    @Maddy
    esti o norocoasa:)

  4. thcgirl77 2 February 2010 at 9:02 am #

    adica am patit, dar dupa ani de zile de uzura, nu dupa 4-5 purtari.
    mai grav mi se pare cum s`au degradat bocancii.

  5. silvia 2 February 2010 at 11:37 am #

    şi mie mi se pare că bocancii arată cel mai rău…
    eu am păţit aşa, dar cu haine de la care mă cam aşteptam la aşa ceva… TRF de la Zara m-a dezamăgit cam întotdeauna… să nu mai vorbesc de cârpele Terranova sau Kvl… cu BSB şi MNG nu am avut niciodată probleme (chiar am f multe lucruri de la ei şi sunt f ok).

  6. Gaby 2 February 2010 at 8:18 pm #

    Zara şi Terranova care se fac praf la spălat la 30 de grade la program de delicate (mă refer la bluzele alea difane care-şi pierd forma şi aspectul frumos după câteva purtări). Etam (grrrr) iar “galoşii”de la geox prietenul meu i-a făcut praf într-o vară.

  7. Lavy 3 February 2010 at 8:59 am #

    Hmm numai de rau de Zara..si-asa nu mai imi permit demult si adevarul e ca nici nu mai imi plac..cel putin iarna au numai haine negre si gri

  8. Andrei Lefter 3 February 2010 at 12:02 pm #

    Candva o sa pun pe blog colectia mea de incaltaminte de la tarabe. Am unii pe care scrie Veer care-s buni si acuma, dupa atati ani, e drept crampoanele nu mai sunt cum erau la inceput…😀

    • Lavy 4 February 2010 at 7:23 pm #

      imi dai lectii, ha?:))

  9. Deea 13 February 2010 at 8:21 am #

    Am patit-o cu totii pana acum cel putin o data. Revenim la vechea idee legata de calitatea produselor de la noi care nu are nici o legatura cu calitatea produselor luate din afara tarii. S-a abordat extrem de des subiectul Zara: se stie f bine ca Zara este un magazin de duzina in orice alta tara europeana, numai la noi e inca in mare voga.

  10. Oana 8 December 2010 at 1:09 pm #

    zara e considerata o firma respectabila in toate tarile occidentale; cu preturi rezonabile. sunt critici de moda/stilisti, reprezentati ai unor reviste prestigioase de moda din afara care se duc imbracati de la zara la prezentari ..asta in cazul in care va mai uitati la fashion tv sa vedeti cum sa va imbracati corect; daca nu,continuati sa va imbracati cu lucruri “de calitate” si de prost gust cum m-am obisnuit sa vad lumea prin tot Bucurestiul. daca vrei sa te imbraci bine si corect, trebuie sa ai si bun gust si bani, asta e adevarat; daca nu ai nici una nici alta, e ok, dar macar nu vorbiti aiurea despre magazinele de firma doar pt ca nu aveti bun gust sau nu va permiteti financiar sa va cumparati haine de acolo.

    p.s: am o pereche de bocanci wagoneer exact ca ai tai, cumparati acum 2 ani, n-au patit nici pe naiba si i-am purtat la greu si pe zapada. problema e cum porti si cum iti ingrijesti lucrurile. in poza, bocancii aia nici macar nu sunt spalati😉

    • Lavy 9 December 2010 at 7:09 pm #

      Buna Oana,
      in primul rand eu nu am vb de zara in articolul meu, ok ai rapsuns si tu mai mult sau mai putin la comentarii..eu ziceam doar ca sunt sacumpe si c anu prea mai mi el permit si ca au culori cam nasoale iarna..in fine.

      ce ai inteles tu total gresit este perceptia pe care ti-ai format-o despre mine ca si persoana purtatoare de haine in general. Daca ti-as spune ca am cizme de 3 sau chiar 5 ani? in stare impecabila? o geaca de 6 ani pe care o port in continuu primavara si toamna uneori chiar iarna? apoi jeansi de 3 ani..tricouri de 5 ani..toate sunt ok
      ideea aestui articol era ca unele produse de firma sunt doar trendy, nu si calitative..asta vroiam sa transmit.

      cat despre bocanci, guess what? am venit acasa la putin timp dupa ce i-am cumparat de afara zapada, mocirla etc, si am observat ca s-au rupt! asta a fost lucrul care m-a determinat sa scriu post-ul! adica am luat aparatul, i-am pozat, am publicat!
      iar despre fashion tv, imbraca-te tu de acolo! noi suntem oameni normali care traim in Romania (2 ore pe drum zilnic).

Leave a Reply

