Manusi in luna ianuarie?

29 Jan

Probabil ca sunt printre lucrurile de care te impiedici cand nu ai nevoie, dar cand nu le mai ai, nici ca le mai gasesti! Incredibil dar suntem in ianuarie si nu-mi gasesc niste manusi😦 Intru in magazine si intreb iar vanzatoarele se uita cu asa mila la mine..daca as fi cerut sandale sigur aveau!

Sa caut la tarabe in piata?

Later Edit

Am gasit! La magazinul MOA sunt ff multe manusi cu preturi dela 11 lei la 44 lei.

Bine, nu mi-am luat pentru ca nu aveau exact nuanta fularului meu dar asta e, e bine de stiut, modelele sunt chiar extrem de dragute si interesante!

7 Responses to “Manusi in luna ianuarie?”

  1. Gaby 30 January 2010 at 11:55 am #

    O da, la tarabe sigur găseşti.🙂 Eu nu am purtat mănuşi întreaga iarnă, acum în ianuarie le-am scos din dulap că nu mai puteam, mă congelam, mai ales seara.

  2. thcgirl77 2 February 2010 at 9:08 am #

    chiar manusile nu le vad ca o raritate in emisiune. eu am cateva perechi si de piele intoarsa dar si groase, tricotate si le mai schimb. probabil au manusi la toate magazinele de genul kenvelo, terranova, leonardo, etc.
    manusi gasesti in piata, din alea negre, cu 10 lei aprox. eu purtam din alea in liceu/faculta dar problema era ca marimea unica e mica pt. mainile mele si cum aveam si unghii lungi, le perforam🙂

  3. Lavy 3 February 2010 at 8:58 am #

    Da, sunt de acord, in oct, noiembrie, decembrie poate gasesti..am fost si eu la Kenvelo, Leonardo, Meli Melo etc si nu mai aveau:D

  4. Andrei Lefter 3 February 2010 at 10:59 am #

    E o vorba in popor: “Ia-ti vara manusi si iarna costum de baie”😉

    • Lavy 4 February 2010 at 7:22 pm #

      inteleapta zicala:P

  5. Epurica 14 February 2010 at 12:19 am #

    Eu tocmai mi-am luat acum vreo 3 zile de la debenhams. Ce-i drept nu aveau prea multe modele, si multe din ele cam uratele, dar am reusit sa gasesc o pereche care sa-mi placa. Raposatele (ca deh, de aia mi-am luat manusi, ca le-am uitat pe in taxi) le-am luat de prin unirii, e un magazin la parter cu articole de piele, erau din piele intoarsa si frumoasa rau😦 Si acum imi vine sa plang cand ma gandesc la ele…

    • Lavy 15 February 2010 at 12:49 pm #

      eu tot incercam sa asortez un fular cu niste manusidar nuantele sunt prea puternice si nu gasesc nimic potrivit..deci port unele negre simple..poate la anul

Leave a Reply

