Shopping Sessions: FAILED

27 Jan

Nu o data, ci de 3 ori mi-am incercat norocul la mall in ultimele zile. Rezultat: nesatisfacator. Abia mi-am gasit niste cizmute la Nexus cu 100 de lei, despre care acum stau si ma intreb daca sunt sau nu de piele. In rest mi-au vazut ochii numai oribilitati. Hainele sunt multe, urate, negre si scumpe! Da, e sezonul reducerilor de iarna, unde maiourile/tricourile sunt 20-30 de lei pe cand restul produselor sunt de la 50 de lei in sus.

La Zara, unde toata viata am salivat dupa incaltari, acum au niste uratenii/ciudatenii incredibile. Plus ca doar botinele, pantofii decupati si sandalele au reduceri, pe cand cizmele si botinele de iarna  tot 200-300 lei costa. La Accessorize au scos toata marfa de la vanzare, doar doar sa nu o ieftineasca. Asteptam si eu sa se reduca niste cercei, da de unde! Nici macar nu i-au mai expus. Sigur ii pun la “Colectia noua”.

Ce sa mai zic, toate hainele frumoase de dinainte de Craciun au disparut brusc; ni se baga pe gat toate rebuturile lor:( Uite asa te vindeci daca ai probleme gen shopaholice!

Concluziile ar fi ca daca esti putin atent poti vedea ca hainele din colectiile noi vin cu aceleasi preturi ca astea vechi reduse. Bagati si voi de seama. Apoi legat de AFi Palace, daca vreti sa va dezvoltati musculatura picioarelor si nu aveti cum sa ajungeti pana in Baneasa, vi-l recomand. Daca nu, mai bine va duceti direct la sigur la Baneasa, stiti cum se zice..”mare si prost” AFI asta.

7 Responses to “Shopping Sessions: FAILED”

  1. Cristian 28 January 2010 at 11:43 am #

    Deci, sa ma mai duc in AFi asta sau nu?

    • Lavy 28 January 2010 at 7:15 pm #

      da mai..e deja vineri.. nu ai mai plecat? singura chestie car enu imi place la AFI este ca e extrem de mare si obosesc:)) pt ca pe mine ma intereseaza doar cateva magazine

  2. Camelia 28 January 2010 at 1:03 pm #

    Sunt total de acord cu tine…la Afi la Bershka si la C&A au niste oribilitati la reducere, si chiar ma intrebam unde sunt lucrurile frumoase pe care le stiam la Bershka, si mi-am dat seama ca ei pun la reduceri tot ce au nevandut… de ani buni

  3. anais 20 February 2010 at 2:44 pm #

    sunt lecuita cu berska de cand am vazut haine scumpe rupte si murdare… am vazut asa ceva si la zara, pulover de 200 de lei facut franjuri la gat, l-am pus rpd la loc sa nu se spuna ca l-a rupt prietenul cand l-a probat…

    subscriu la absolut tot ce ai scris tu, si mai stiu persoane care te-ar aproba.

    tre sa mai adaug si minunea evidenta de la leonardo.. aceleasi cizme care au fost 400 apar la reduceri 400 reduse de la 6-700😐 si exemple mai sunt zeci

    • Lavy 22 February 2010 at 5:24 pm #

      Leonardo…nici nu intru in el..are prea multa “marfa”
      cat despre restul, tot ne mai luam d eacolo pentru ca sunt mai la moda asa, na!:)

  4. Maria 20 August 2010 at 8:26 pm #

    Imi pare rau dar expresia “mare si prost” nu e tocmai intemeiata . Si eu obosesc in AFI , da este mare , dar in niciun caz prost precum Liberty . Iar despre magazine toate au la reduceri niste lucruri oribile inclusiv Baneasa , etc.

    • Lavy 21 August 2010 at 10:06 am #

      cam tepe reducerile, asta e
      cat despre mall-uri..nu prea ma mai pasioneaza iar cand trebuie sa-mi iau ceva, ma duc la Baneasa.

Leave a Reply

