Unde sunt gentile frumoase?

14 Jan

Ce se intampla? Mi-e rusine sa ies pe strada cu geanta mea cea incapatoare neagra. Este oribila mai ales de cand i-a si ruginit fermoarul:) Intr-adevar eu nu port genti prea mari insa in ultima vreme am nevoie sa-mi depozitez cel putin o carte pentru cele 2 ore petrecute in metrou si evident niste snackuri pentru celelalte 9 ore de munca:)

Si totusi ar trebui sa pot gasi si eu geanta perfecta, putin ,mai deosebita sa zicem, de piele sau macar de calitate ( fara RUGINA) si al un pret rezonabil…sa zicem max 150 de lei. Cu siguranta va fi un lucru destul de dificil avand in vedere faptul ca de peste 1 an nu mi-am mai cumparat decat o geanta micuta de vara. Si de ce? Pentru ca nu gasesc! Accessorize ne ia ochii dar cand ajungi sa analizezi mai atent in afara de clutchurile bestiale, restul gentilor sunt banale si imense. Parfois are un site trendy dar la fel, ba sunt prea mari, ba nu e frumos modelul, sau pur si simplu este o culoare aiurea. Iar Nine West are preturi exorbitante, Musette e de femei peste 30, Humanic nu are o oferta prea variata…

Viziunea  mea de Smart shopping implica respectarea catorva conditii de baza:

formarea unei idei clare a nevoii (ex geanta neagra, incapatoare de zi)

stabilirea bugetului maxim

a magazinelor ce urmeaza a fi cotrobaite

achizitionare sigura intr-o ora

Si in cazul gentii stiu ca pot cauta si 5 ore si tot nu voi gasi…pana una alta iata ce am gasit pe net..

PS. Nu uitati: FASHION CAN BE BOUGHT!

     

13 Responses to “Unde sunt gentile frumoase?”

  1. Not Beautiful Enough 15 January 2010 at 9:06 pm #

    hmmm eu votez cu nine west…nine west redus.
    Hai ca pana la urma dai si 200 lei pe o geanta, merita.
    Eu am UnA si mica…great nu?

  2. Gaby 16 January 2010 at 12:56 am #

    Şi eu am aceeaşi problemă cu genţile. Mie imi plac cele care se agaţă cât mai bine pe umăr sau pe corp şi care sunt încăpătoare, cu torţi mai lungi, nu cele cu torţi scurte care se ţin pe antebraţ. Dar la fel, nu am găsit o geantă neagră simplă care să-mi placă sau pe care să mi-o permit. Umblu cu o geantă vai soarta ei până voi găsi “the geantă”🙂 Fashion can wait.

  3. Lavy 16 January 2010 at 6:14 pm #

    Dap, am probat ceva la Nine West dar era cam clasica..dar poate intr-o zi:)

    @Gaby:
    asa cum zici tu si eu tot din aia vreau. Adevarul e ca nici astea pe care le-am pus nu imi plac atata de mult dar na..

  4. blue 16 January 2010 at 6:22 pm #

    eu sunt indragostita de ultima mea achizitie in materie de genti! seamana foarte mult cu cea de-a treia postata de tine, insa are in plus o banda transversala brodata in nuante copper si turqoise :))) e perfecta!!!
    din pacate insa, am postat doar ca sa ma laud, ca in bancul ala (*blushing*) geanta mea e vintage si a venit tocmai din londra🙂
    inainte de asta, am avut insa alta care mi-a placut foarte mult: un format tote bag, cat sa stea bine ancorata de umar, facuta integral din stofa de fetru, cu o aplicatie florala tot din fetru. am primit-o cadou, insa stiu ca era achizitionata din magazinul Clandestino.
    oricum, ambele sunt incapatoare si foarte purtabile, dar si speciale.

  5. Lavy 16 January 2010 at 6:24 pm #

    mai sunt si fete fericite:)
    felicitari o sa ma interesez de Clandestino asta

  6. Roxana 20 January 2010 at 10:54 pm #

    Dar la Musette au niste culori bestiale la genti, de ce vrei neaparat negru? Nu cred ca ai vreo sansa sa gasesti o geanta de piele, cu finisaje de calitate la 150 de lei, nici macar la reduceri.

    • Lavy 22 January 2010 at 11:47 am #

      eu imi propun nu neaparat de piele, frumoasa sa fie
      vedem

  7. Adrian 23 January 2010 at 3:45 pm #

    …draga, persoana…am observat discutia voastra despre genti…si am ramas surprins de toate ideile venite din partea acestor femei…revin la introducere si as vrea sa te intreb daca de curiozite, te poti uita la preturile gentilor scumpe si sa vezi daca este vreun model pe care sa ti-l doresti….AI SA AI SURPRINDEREA …sa vezi ca in Bucurestiul asta al NOSTRU …calitatea nu o gasesti decat la un pret destul de mare in comparatie cu ce avem noi tinerii…ma refer ca stil de viata, ca job, omul in caracterul lui,planul financiar si intelege-ma ca nu pot scrie aici toate aspectele din viata unui om…nu am loc.Nu spun ca nu sunt magazine in care nu gasessti, dar ai 2 variante:ori dai pe ea cat nu face, adica mult sau trebuie sa cauti foarte bine si chiar de alergat…nu vreau sa intervn mai mult pentru ca nu e cazul…un weekend placut.
    Adrian

  8. Lavy 24 January 2010 at 11:37 am #

    Nu prea am inteles mare lucru din comment-ul tau decat ca da, sunt scumpe la noi, eventual mai scumpe decat fac. OK si?
    Nu strica sa discutam despre chestiile astea poate cineva are vreun magazin recomandat.
    Eu scriu din experientele mele si as dori sa aflu si alte pareri

  9. Not Beautiful Enough 26 January 2010 at 10:47 am #

    Cred ca el vrea sa spuna ca nu ne permitem ce vrem dar ce poti face, asta e , nu suntem englezi nu suntem francezi nu suntem mai stiu eu ce suntem romani si o ducem mai greu. Marfa costa, dai daca ai daca nu iti iei de la magazine ieftine, chinezarii. Exista bineinteles si OFERTE pe care le putem gasi si profita de ele. Nu avem cum sa ne plangem ca gentile costa cam mult, e normal sa coste atat. That’s all.
    Exista si genti cu preturi exagerate dar acestea nu fac parte din discutie. In general in centrele comerciale predomina magazinele din care se poate cumpara ceva.

  10. Gaby 27 January 2010 at 6:51 pm #

    Eu sunt comercianta de genti.Si stiu foarte bine ce vor doamnele.Din piele ,simpla , model clasic, cu maner lung(s-o puna pe umar), cu cel putin 2 compartimente, cu buzunar in fata si in spate ,cu buzunare interioare….iar pretul sub 50 ron.Dragele mele cautati la second….Bafta!

  11. blue 28 January 2010 at 6:17 pm #

    ia uite ce am gasit azi!!! special pentru tine, poate vei gasi ceea ce cautai: http://www.mcleather.ro/
    si sunt si made in romania si ieftine si speciale!

  12. raluca 26 July 2012 at 10:17 pm #

    eu am gasit pe http://www.sassa.ro .foarte frumoase, ieftine si modele pe care nu le prea gasesti la noi..ei le aduc din Anglia

Leave a Reply

