Reduceri

3 Jan

Prin 2008 reducerile erau programate sa inceapa fix pe 15 ianuarie. Lucrurile au mai evoluat intre timp si au fost promotii reale sau fictive chiar si in decembrie. Si cum luna ianuarie a devenit sinonima cu “reduceri”, inca de pe 2 am fost in recunoastere la mall:)

Pot sa va spun ca erau destul de putine vitrine care anuntau si afisau mare % insa la majoritatea cand intrai, gaseai niste preturi astronomice. Exemplu: Humanic a redus numai produsele de lux de la 430 la 300 lei. Sincer cand cineva cauta sa ia ceva la pret redus, clar nu o sa fie incantat sa dea 300 de lei pe ceva, doar daca nu e vreo canapea!

Notabile si cat de cat cu reduceri de 50% erau pe la Mango, Koton, Promod. Am gasit un cardigan dragut la Mango la 85 de lei redus cica de la 180 lei. Pai la ce preturi au astia, sa zicem ca am dat bine, nici in outlet nu le reduc mai mult. In fine, nici nu am intrat in foarte multe magazine pentru ca se vedea ca nu sunt reducerile alea mari ca nu se ingramadea niemni in magazine, doar gura casca:) Cele mai cautate magazine Bershka, Stradivarius, Pull&Bear Oviesse, Accessorize si Zara se tin tare, nu s-au sinchisit sa faca vreo promotie. Tare mi-e ca or sa mai umfle un pic preturile si apoi or sa zica reduceri 50%-70% si sa fie de fapt max 30..E fraier cine cumpara pana la urma.

Totusi la Oviesse ma astept sa fie pe bune caci mi s-a mai intamplat sa imi iau cercei la 10 lei redusi si sa ajung sa platesc la casa 3 lei:)) Acum au niste decoratiuni de brad extraordinare dar inca extrem de scumpe.

Oricum  va doresc spor la shopping atunci in valul 2 cand chiar vor dori sa scape de marfa!

P.S. Se zvonea ca se ieftinesc rodusele de lux (parfumuri, cosmetice etc) de la 1 ianuarie, astept s-o vad si pe asta!

11 Responses to “Reduceri”

  1. catalin 3 January 2010 at 9:55 pm #

    Buna ziua,

    Sunteti interesat de un schimb de link-uri (link exchange) ?
    Eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com , iar dvs. imi adaugati link inspre http://www.ejocuribarbi.com .

    Mai jos aveti datele :
    Titlu : jocuri barbi
    Descriere : jocuri barbi
    Link : http://www.ejocuribarbi.com

    sau

    Jocuri barbi

    Daca sunteti interesat de acest schimb de link-uri , trimiteti-mi datele site-ului dvs. la adresa de mail infojocuri@gmail.com pentru a-l adauga.
    Astept un mesaj de confirmare pozitiv / negativ .

    Multumesc pt. timpul acordat !

    PS : Imi pare rau daca prin acest mesaj v-am deranjat !

    Numai bine !

  2. thcgirl77 4 January 2010 at 2:21 pm #

    eu am niste draci pe reducerile de la noi pentru ca marfa redusa de abia atunci are pretul apropiat de valoarea ei. cand vad pretul taiat imi vine sa rad.
    din pacate ma duc asa rar in magazine ca nici nu mai stiu cat ar trebui sa coste un oarecare articol de imbracaminte dar unele preturi chiar sunt exagerate.
    pana una alta la haine conteaza tesatura. o bluza de bumbac 100% e oricand mai buna decat una din tesaturi sintetice, chiar daca a 2-a e de la vreo firma.
    firmele astea mici-medii gem mango, zara, etc ce ai mai enumerat chiar nu ma impresioneaza. am unele chestii cumparate de acolo dar pentru ce preturi practica (in RO, ca am vazut in austria mai ieftine…) mai bine te orientezi la niste no-name-uri care au modele/tesaturi de calitate.
    daca tot dai cacalau de bani pe ceva apai sa fie gucci, LV, dior, versace, sa stii ce platesti, nu?

    • Lavy 8 January 2010 at 2:23 pm #

      sa stii ca incet incet magazinele si preturile de la noi au inceput sa fie apropiate de cele din afara..si daca stii unde cum si cand sa cauti gasesti si reduceri.
      Acum firmele Dior, LV nu se pot compara la preturi, eu cel putin nu le iau in considerare la bugetul meu.

      • thcgirl77 11 January 2010 at 1:55 pm #

        pai nici eu, da` zic.

  3. Not Beautiful Enough 5 January 2010 at 9:55 pm #

    Aici in Belgia sunt reduceri peste tot inclusiv la magazinele pe care le-ai listat ca nu au promotii…off sunt reduceri de pana la 70 la suta…pacat ca nu ma pot bucura de ele….

    • Lavy 8 January 2010 at 2:23 pm #

      de ce nu te poti bucura de ele..banuiesc ca daca ai ajuns pana acolo ai tu ceva bani si pt diurna:))

  4. Roxana 9 January 2010 at 6:40 pm #

    Reducerile se fac treptat. La produsele care au mers reducerile initiale sunt de 20-30%, iar la restul de 50%. Insa sunt reale, cel putin in magaziele in care intru eu. Musette de asta-ara nu mai prea facereduceri mai mari de 20-30%, insa pentru mine isi merita banii.

  5. Not Beautiful Enough 9 January 2010 at 8:22 pm #

    Ehh…nu ma pot bucura de ele in masura in care as vrea🙂

  6. Lavy 10 January 2010 at 10:55 am #

    Roxana, uite un mic exemplu: Body Shop
    In UK am vazut reduceri de 50% (5 lire bucata)la cremele de corp pe cand la noi le ieftinisera pana la 42 lei…

  7. Cristian Popa 25 January 2010 at 1:38 pm #

    Ajutoooooooooooooorrrrrr. Vreau sa imi cumpar un palton barbatesc, un pic pe corp si elegant. Vin in Bucuresti miercuri, adica sapt asta. Zi-mi te rog pe unde sa caut. Pleeeeeeessssssseeeeeeeeeeee!:)

  8. Lavy 26 January 2010 at 10:21 am #

    pai te duci in AFi Palace noul mall. Ajungi acolo cu metroul, statia Politehnica. Sunt magazine f multe, sigur gasesti. Spor!

Leave a Reply

