Ultima fita: Club de shopping

18 Dec

Se stie ca aceia mai bogati, mai selectivi, (cel putin de prin filme) se aduna intotdeauna in niste cluburi exclusiviste unde se intalnesc doar intre ei si sunt inconjurati doar de lux. Tendinta asta incepe sa se vada si pe la noi, sau probabil este mai veche insa nu s-a materializat foarte mult din cauza saraciei.

Oricum romanii sunt mari “fitosi” si mari consumatori de branduri celebre, si poate de aceea unii chiar au reusit sa scoata ceva bani din treaba asta. Sa-i spunem afacere de EGO. De curand am descoperit ce reduceri pot avea facand parte dintr-o anumita companie. Interesata de haine si altele de genula asta, am gasit un site de shopping pe baza de invitatie, un club exclusivist de shopping cica: FashionDays.
Daca intrati, sunteti intampinati de un mesaj de logare. Daca nu ai cont, (teapa, practic incepi sa te simti ca un fraier) ti se propune sa te inscrii pe lista de asteptare. Deci m-a dat pe spate cu asta. Bineinteles nu m-am lasat pana nu am facut rost si de invitatie ca sa vad naibii ce e acolo, ca astia au o strategie foarte buna, nu te lasa sa vezi despre ce e vorba daca nu esti “membru”.

Acum sa va spun drept nu e mare lucru. Au vreo 3-4 campanii pe saptamana, cu un numar redus de produse de firma (unele nu le cunosc), iar preturile sunt destul mari de genul o curea/fular 120 lei, bijuterii (cei mai ieftini cercei sunt 90 lei). Ideea chiar este interesanta si cred ca prinde, deoarece aproape toate aratau sold out pe acolo. Evident fiind doar cateva produse, numite de lux,  cu acces doar unui nr restrans de persoane, chiar iti da asa un feeling de snob. Singura problema ar fi ca eu nu-i cred in totalitate..poate e sunt lucruri din colectii vechi de prin afara? sper ca nu fake!

Oricum interesanta idee, mai ales ca urmeaza o campanie Victoria’s Secret..sa vedem atunci bataie:) Mai si scriu acolo in stanga cate zile au mai ramas pana la urmatoarea campanie!

4 Responses to “Ultima fita: Club de shopping”

  1. natty 19 December 2009 at 7:34 am #

    cam ce brand-uri aveau?
    si mie mi se pare pentru fitosi care au senzatia ca au acces la ceva exclusivist dar ma rog prost nu e ala care cere prost e ala care da🙂

  2. Lavy 19 December 2009 at 7:41 pm #

    pai brand-urile sunt in imagine, da click pe ea..print screen d esaptamana asta

  3. Appal 23 December 2009 at 2:19 pm #

    Eu am cumparat de la ei pentru prietenul meu un tricou polo Tommy Hilfiger si o curea neagra Ferre. Sunt lucruri de baza, care nu se demodeaza si eu pe astea le urmaresc. Reducerea a fost la ambele de 70%. Am si invitatie daca doreste cineva🙂 Probabil s-a mers pe ideea de “club exclusivist” pentru ca nu sunt foarte multe produse, dar sunt genuine si de bun simt.

    • Lavy 28 December 2009 at 9:45 am #

      ma bucur ca sunt de calitate..merg la un cadou cuiva fitos, nu?

Leave a Reply

